Σπάνια δύο άκρως ανταγωνιστικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν καλές σχέσεις μεταξύ τους. Βέβαια υπάρχουν και όρια, εκτός κι αν μιλάμε για τον Άιρτον Σένα και τον Αλέν Πρόστ.

Σπάνια δύο άκρως ανταγωνιστικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν καλές σχέσεις μεταξύ τους. Βέβαια υπάρχουν και όρια, εκτός κι αν μιλάμε για τον Άιρτον Σένα και τον Αλέν Πρόστ. 
Ο θρύλος λέει πως οι δυο τους είχαν πάει το… μίσος τους ο ένας για τον άλλο σε άλλο επίπεδο και δεν είναι λίγοι εκείνοι που ακόμη και τώρα πιστεύουν πως εκείνος που είχε μεγαλύτερο “θέμα”  ήταν ο Γάλλος σταρ της Formula 1. Για πολλούς ο Προστ δεν είδε με καλό μάτι τον ντόρο γύρω από τον Βραζιλιάνο και το γεγονός πως εκτός από την πίστα τον άφηνε πίσω του και στην απήχηση στα ΜΜΕ. 

Όλα αυτά αποτυπώνονται στην ταινία ντοκιμαντέρ «Σένα», που προβλήθηκε στην Ελλάδα το 2011 και γνώρισε τεράστια επιτυχία σε όλον τον κόσμο. 

Η ταινία αναφέρεται στα κατορθώματα του Σένα, περιγράφει τη αλματώδη επιτυχία του, τους Παγκόσμιους τίτλους και φτάνει φυσικά μέχρι τον θάνατό του που προκάλεσε Παγκόσμια θλίψη αλλά και πολλά ερωτηματικά. 
Μέσα σε όλα αυτά βέβαια, όπως προ είπαμε, γίνεται εκτεταμένη αναφορά και στις σχέσεις του με τον Αλέν Προστ. 

Ο Γάλλος μετά από πολλά χρόνια έσπασε την σιωπή του για την συγκεκριμένη ταινία καθώς όπως είπε ο ίδιος σε συνέντευξή πριν από λίγες μέρες στο περιοδικό “Auto, Motor und Sport”: «Μισώ την ταινία για τον Σένα, τη μισώ πραγματικά», δηλώνει ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 σε συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό.
Ο 64χρονος Γάλλος εξηγεί: «θα μπορούσε να έχει προκύψει κάτι φανταστικό από αυτό. Όμως η ιστορία δεν μεταφέρθηκε σωστά. Είναι πραγματικά αίσχος που βγήκε ένα τέτοιο αποτέλεσμα μετά από οκτώ ώρες συνεντεύξεων με πολλούς εμπλεκόμενους ανθρώπους. Στο τέλος προέκυψε ένα ντοκιμαντέρ, το οποίο παριστάνει εμένα ως κακό και τον Σένα ως καλό. Αυτό είναι κρίμα». 
Σίγουρα οι σχέσεις των δύο δεν ήταν ποτέ καλές αν και όπως λέει ο Προστ τα είχαν βρει αρκετό καιρό πριν ο Σένα σκοτωθεί εκείνη την καταραμένη Πρωτομαγιά του 1994 στην πίστα της Ίμολα.