Οι εβδομαδιαίες ενημερώσεις και η δημοτικότητα οδήγησαν σε σκληρές συνθήκες εργασίας στην Epic Games.
Το προσωπικό της Epic Games εργάζεται συνεχώς για να διατηρήσει το Fortnite και τη δομή του ως game-as-service, σύμφωνα με νέα ρεπορτάζ.
Ένα μεγάλο feature από το Polygon, βασισμένο σε συνεντεύξεις με διάφορες πηγές μέσα από την εταιρεία, εξηγεί πως όλα τα τμήματα, από τo development έως τo customer support, έχουν παγιδευτεί σε έναν φαινομενικά ατελείωτο κύκλο εργασιών από τη στιγμή που το battle royale έχει γίνει το πιο δημοφιλές παιχνίδι στον κόσμο.
“Εργάζομαι κατά μέσο όρο 70 ώρες την εβδομάδα”, αποκάλυψε μία πηγή. “Υπάρχουν πιθανών τουλάχιστον 50 ή ακόμα και 100 άλλοι άνθρωποι στην Epic που εργάζονται τόσες ώρες. Γνωρίζω ανθρώπους που δουλεύουν έως και 100 ώρες την εβδομάδα”.
Η ίδια πηγή εξηγεί ότι “το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι βγάζουμε patch συνεχώς”. To Fortnite συνήθως δέχεται patch κάθε Πέμπτη, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πάντα δουλειά να γίνει. Ο κύκλος ενημερώσεων έχει σκοπό να διατηρήσει το Fortnite δημοφιλές στους παίκτες, προσφέροντάς τους νέα πράγματα να κάνουν και να τους εμποδίσει να παρασύρονται από άλλους ανταγωνιστές.
Η έκθεση αναφέρει ότι ενώ η Epic δεν καθιστά υποχρεωτικές αυτές τις μακρές ώρες, οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι είναι αδύνατο να πάρουν άδειες, καθώς οι προθεσμίες που δεν τηρήθηκαν οδήγησαν σε απολύσεις. “Άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους επειδή δεν θέλουν να δουλέψουν αυτές τις ώρες”, ισχυρίζεται μια πηγή. Άλλες πηγές αναφέρουν ότι το να πάρεις άδεια οδηγεί σε ένα “σημάδι ενάντια στον χαρακτήρα σας”.
Οι καταγγελίες που έγιναν στη διεύθυνση σχετικά με τις συνθήκες εργασίας έχουν αγνοηθεί. “Δεν τους νοιάζει”, είπε μια πηγή. “Όταν παραπονιέμαι, ένα από τα διευθυντικά στελέχη μού είπε να σταματήσω και με προειδοποίησε ότι θα απολυθώ.”
Λόγω της δημοτικότητας του Fortnite, η δομή ανάπτυξης της Epic επηρεάζει σχεδόν κάθε τομέα της επιχείρησης. “Οι τρελές ώρες εμφανίζονται παντού”, είπε μια πηγή. “Οι μόνοι που γλύτωσαν από αυτό ήταν βασικά όσοι έλεγαν στους άλλους να δουλεύουν”.
Η Epic Games έδωσε μια απάντηση στο Polygon και ισχυρίζονται ότι “οι ακραίες καταστάσεις όπως οι 100-ωρες εβδομάδες εργασίας είναι εξαιρετικά σπάνιες και σε αυτές τις περιπτώσεις επιδιώκουμε να τις διορθώσουμε αμέσως για να αποφύγουμε την επανάληψη τους”.
“Αντιμετωπίσαμε αυτές τις προκλήσεις μεγαλώνοντας επιθετικά την ομάδα, βελτιώνοντας τη διαδικασία σχεδιασμού μας και δοκιμάζοντας διάφορες προσεγγίσεις”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Epic. Μία από αυτές τις προσεγγίσεις περιλαμβάνει δύο υποχρεωτικές άδειες σε ολόκληρη την εταιρεία, που αποτελούνται από δύο εβδομάδες τον χειμώνα και το καλοκαίρι.
Η έκθεση αυτή παρουσιάζει μια θλιβερή εικόνα των συνθηκών εργασίας στην Epic, όπου η ατελείωτη φύση των patch του παιχνιδιού σημαίνει ότι τα πράγματα δείχνουν κάπως απελπιστικά. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό στη βιομηχανία: οι πρόσφατες αναφορές παρουσίασαν προβλήματα στη BioWare κατά τη δημιουργία του Anthem και στη Rockstar κατά την ανάπτυξη του Red Dead Redemption 2.
Αν ο Θοδωρής aka “Ankh” δεν γράφει ή δεν παίζει θα τον βρείτε στο YouTube αλλά και το Twitch.
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece