Τελειωμό δεν έχουν οι καινοτομίες για τον ΠΑΟΚ τον τελευταίο καιρό. Μέσα σε όλα τα υπόλοιπα προέκυψε κι η αυτόνομη μπουτίκ. Μια πρωτοποριακή ιδέα για τα ελληνικά, ποδοσφαιρικά δεδομένα που έκανε ντεμπούτο χτες έξω από την Τούμπα αλλά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος δημιουργίας της.

Τελειωμό δεν έχουν οι καινοτομίες για τον ΠΑΟΚ τον τελευταίο καιρό. Μέσα σε όλα τα υπόλοιπα προέκυψε κι η αυτόνομη μπουτίκ. Μια πρωτοποριακή ιδέα για τα ελληνικά, ποδοσφαιρικά δεδομένα που έκανε ντεμπούτο χτες έξω από την Τούμπα αλλά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος δημιουργίας της.

Οπως εξήγησε η ΠΑΕ με ανακοίνωσή της: «Σε ακόμα μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ που στο παιχνίδι με τον Πλατανιά εγκαινίασε τη χρήση της καινούριας κινητής μπουτίκ. Ενός ειδικά διαμορφωμένου τρέιλερ 5,5 μέτρων που ήρθε για λογαριασμό του ΠΑΟΚ από την Ολλανδία, ‘ντύθηκε’ στα χρώματα του Δικεφάλου κι άρχισε να εξυπηρετεί τους φίλους του συλλόγου. Στα εντός έδρας παιχνίδια το κινητό PAOK Megastore θα βρίσκεται στα πέριξ της Τούμπας. Η πραγματική σκοπιμότητα της κίνησης, όμως, είναι άλλη.

Να μπορούν να προμηθευτούν προϊόντα του ΠΑΟΚ και όσοι ζουν εκτός Θεσσαλονίκης. Ετσι, όταν οι φίλαθλοι του Δικέφαλου δεν μπορούν να επισκεφτούν την μπουτίκ, τους επισκέπτεται εκείνη! Το ειδικό τρέιλερ είναι το μοναδικό που υπάρχει στην Ελλάδα και σύντομα θα αρχίσει τη δική του περιοδεία σε δήμους της Θεσσαλονίκης και επαρχιακές πόλεις. Το πρόγραμμα της περιοδείας της κινητής μπουτίκ θα ανακοινωθεί προσεχώς», καταλήγει το σχετικό δελτίο Τύπου.