Ο Ολυμπιακός έδωσε το παρών στην 5η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη της Ευρωλίγκα για το Μάρκετινγκ, εκπροσωπούμενος από τον Νίκο Λεπενιώτη.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της ΚΑΕ, λίγες μέρες μετά το γάμο του, βρέθηκε στο συνέδριο της ULEB, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη και την Παρασκευή στη Βαρκελώνη. Εκεί βρέθηκαν εκπρόσωποι 60 και πλέον ευρωπαϊκών συλλόγων από 14 χώρες της «γηραιάς» ηπείρου και μετά τη λήξη του, ο Νίκος Λεπενιώτης τόνισε ότι «είναι μια καλή ευκαιρία για όλους τους διευθυντές μάρκετινγκ να συναντώνται μία φορά το χρόνο, και να ανταλλάσουν μερικές ιδέες και προτάσεις για το μέλλον.
Είναι θετικό το γεγονός ότι κάθε χρόνο έχουμε διαφορετικές παρουσιάσεις από διαφορετικούς ανθρώπους για να συζητήσουμε θέματα που είναι πολύ σημαντικό για τα σημερινά μας προγράμματα αλλά και τα μελλοντικά. Οι αλλαγές στο μάρκετινγκ είναι πολύ γρήγορες τώρα, με το διαδίκτυο και τα νέα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και πρέπει να ακολουθήσουμε όλες αυτές τις προσαρμογές και να εφαρμόσουμε νέες ιδέες. Κάθε χρόνο εδώ ακούμε κάτι νέο από ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία στους τομείς τους. Προσπαθούμε να προσαρμόσουμε τις ιδέες τους στις ομάδες μας, και κάθε ομάδα να προσθέτει αξία στην Ευρωλίγκα, που είναι το κύριο εμπορικό σήμα του μπάσκετ στην Ευρώπη».