Λίγες οι ευκαιρίες για να εργαστεί κανείς πάνω σε Star Wars παιχνίδι.
Η Respawn Entertainment είχε ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε ένα νέο project, όταν η ΕΑ συζήτησε με τη διοίκηση της εταιρείας, την πιθανότητα να αναλάβει η Respawn ένα νέο Star Wars project.
Η ευκαιρία ήταν τεράστια και τελικά το πρώτο project της Respawn “μπήκε στον πάγο”, μέχρι να ολοκληρωθεί το παιχνίδι, που μετέπειτα θα γινόταν το Star Wars Jedi: Fallen Order.
Όπως δήλωσε στο Press Start, ο director του Fallen Order, Stig Asmussen: “Πιστεύω, πως όλα ξεκίνησαν όταν η EA μας ρώτησε για αυτό το ενδεχόμενο. Είχα ήδη μια ομάδα να εργάζεται πάνω σε ένα παιχνίδι και μας είπαν ‘Τι θα λέγατε για ένα παιχνίδι Star Wars’;”
“Ολόκληρη η ομάδα, χωρίς καμία εξαίρεση, ήθελε να αναλάβουμε αυτό το project, παρόλο που ενδιαφερόμασταν για το παιχνίδι, που είχαμε ήδη ξεκινήσει. Πόσες ευκαιρίες έχει κανείς άλλωστε να εργαστεί πάνω σε ένα παιχνίδι Star Wars;”.
Ο Asmussen δεν αποκάλυψε, ποιο ήταν αυτό το παιχνίδι, όμως δεν θα σας κουράσουμε με δικές μας εικασίες, καθώς υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Ίσως όμως έχουμε περισσότερες πιθανότητες για περισσότερες πληροφορίες πάνω στο εν λόγω παιχνίδι, μετά την κυκλοφορία του Star Wars Jedi: Fallen Order, στις 15 Απριλίου.
Πριν φύγετε, διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε για την βασική αντίπαλο του παιχνιδιού, Second Sister.
Ο Γιώργος είναι αρθρογράφος του IGN-Greece (έτσι λέει τουλάχιστον) και όταν δεν πετάει λογοπαίγνια, τότε ίσως θα παραπονιέται για την κατάσταση του Assassin’s Creed ή θα παίζει Sekiro: Shadows Die Twice (ή αλλιώς Shadows Die 100000 Times).
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece