Μεγάλη απήχηση έχει ο Παναθηναϊκός στην Κίνα, αφού σε διάστημα τριών μηνών η επίσημη σελίδα των «πρασίνων» στο Sina Weibo, δίκτυο αντίστοιχο του Facebook, ξεπέρασε ήδη τους 100.000 fans.

Μεγάλη απήχηση έχει ο Παναθηναϊκός στην Κίνα, αφού σε διάστημα τριών μηνών η επίσημη σελίδα των «πρασίνων» στο Sina Weibo, δίκτυο αντίστοιχο του Facebook, ξεπέρασε ήδη τους 100.000 fans. 

«Η διείσδυση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην αγορά της Κίνας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς! Μετά την  υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με μεγάλη εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εδρεύει στη Σαγκάη, την απόκτηση του Πινγκ Σανγκ, του πρώτου Κινέζου παίκτη που αγωνίζεται στην Ευρώπη, αλλά και το ταξίδι της ομάδας στη Φοσάν και το Πεκίνο, έρχεται και η αναγνώριση από το κοινό της ασιατικής χώρας.

Μέσα σε διάστημα τριών μηνών η επίσημη σελίδα του Παναθηναϊκού στο  Sina Weibo (http://e.weibo.com/Panathinaikosbc), δίκτυο αντίστοιχο του Facebook, ξεπέρασε ήδη τους 100.000 fans! Πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη πως η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα επεκτείνεται και στην Κίνα, ανοίγοντας νέους δρόμους στο μάρκετινγκ και την εμπορική ανάπτυξη», αναφέρει η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.