H Brink’s Hellas, ηγέτιδα εταιρεία στις υπηρεσίες security στην Ελλάδα σεσυνεργασία με τη Nova, κορυφαίο πάροχο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στηχώρα μας, ολοκλήρωσαν τη σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένης λύσηςκαι πλάνου ενεργειών Disaster Recovery που περιλαμβάνουν υπηρεσίεςΤηλεπικοινωνιών, Data Center και Cloud IaaS.
Οι ανάγκες του σχεδιασμού της παρεχόμενης λύσης, ήταν τόσο ηαδιάλειπτη λειτουργία των επιχειρησιακών μοντέλων της Brink’sHellas, όσο και ο εναρμονισμός με τα διεθνή πρότυπα που θέτει o όμιλοςBrink’s σαν παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών και λύσεωνασφαλείας στο χρηματοπιστωτικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, ηελαχιστοποίηση του ρίσκου απώλειας υπηρεσίας και η παράλληλη μείωση στοελάχιστο δυνατό της χρονικής παραμέτρου ανάκτησης υποδομών, RecoveryTime Objective (RTO).
H Brink’s Hellas επέλεξε τη Nova για τη μελέτη και την υλοποίηση αυτούτου σύνθετου έργου, στηριζόμενη στην πολυετή εμπειρία των μηχανικών πουαπαρτίζουν τα τμήματα σχεδίασης, διαχείρισης και υποστήριξηςεπιχειρηματικών λύσεων. Η Nova παρέχοντας για περισσότερα από 10 χρόνιαυπηρεσίες Data Center & Cloud, είναι σε θέση να υλοποιήσει ολοκληρωμένεςλύσεις υπηρεσιών Telecom και Business Continuity σχεδιασμένες για τιςανάγκες του εκάστοτε εταιρικού πελάτη.
Αναλυτικότερα, το έργο που υλοποιήθηκε αποτελείται από υπηρεσίες MPLSVPN διασύνδεσης και πρόσβασης στο Internet με εφεδρεία πολλαπλώνκυκλωμάτων, υπηρεσίες Τηλεφωνίας και Cloud Servers, Cloud & On-PremiseBack-up, καθώς και πλάνο ενεργειών Disaster Recovery.
Η Nova, συμβάλλει στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης και στηνεξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της, ως ο πάροχος πουπροσφέρει εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, με δίκτυο καιεξοπλισμούς νέας γενιάς.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Business Υπηρεσίες επισκεφθείτετο www.nova. gr / business & www.linkedin.com/showcase/nova-businessservices/Για περισσότερες πληροφορίες: Γραφείο Τύπου Forthnet T.: (+30) 211 9559104, e-mail: presso]ce@forthnet.grwww.nova.gr/SocialMedia