Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που ολοκληρώθηκαν στο Τόκιο, «έριξαν» το διαδίκτυο, σύμφωνα με έκθεση του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου «NBC», που έχει τα δικαιώματα μετάδοσης της κορυφαίας γιορτής του αθλητισμού.

Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην σχετική έκθεση, οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο, «συγκέντρωσαν τους περισσότερους τηλεθεατές στην Ιστορία, μέσω διαδικτύου», παρά το μειωμένο τηλεοπτικό κοινό σε σύγκριση με τις προηγούμενες διοργανώσεις.

Ειδικότερα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην «χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου», προσέλκυσαν κατά μέσο όρο 15,1 εκατομμύρια τηλεθεατές στο NBC, αλλά ήταν εκπληκτικά δημοφιλείς στο διαδίκτυο, με περίπου έξι δισεκατομμύρια λεπτά ροής και 2,9 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στους λογαριασμούς του αμερικανικού δικτύου στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram.

Το NBC πάραξε συνολικά σχεδόν 120 δισεκατομμύρια λεπτά περιεχομένου από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, υλικό που μεταδόθηκε σε όλες τις πλατφόρμες του (ραδιόφωνο, τηλεόραση, καλωδιακή, ψηφιακή), συμπεριλαμβανομένης της νέας πλατφόρμας ροής Peacock, η οποία άρχισε να λειτουργεί πριν από δύο χρόνια.

Επιπλέον, 150 εκατομμύρια Αμερικανοί παρακολούθησαν την Τελετή Λήξης στο NBC, σύμφωνα με το κανάλι. «Δεν υπάρχει τίποτα πιο δυνατό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης από 17 συνεχόμενες ημέρες κυριαρχίας των Ολυμπιακών Αγώνων», σχολίασε ο Πιτ Μπεβάκουα, πρόεδρος του NBC Sports.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Τομ Τζόουνς, αρθρογράφο του Ινστιτούτου Poynter, με ειδίκευση στα ΜΜΕ, μπορεί να υπήρχαν 10 εκατομμύρια λιγότεροι Αμερικανοί θεατές σε σύγκριση με το Ρίο, λόγω της διαφοράς ώρας, της πανδημίας του κορωνοϊού και της απουσίας θεατών στην συντριπτική πλειονότητα των αγωνιστικών χώρων.

Τέλος, σύμφωνα με τον ιστότοπο του «Sports Media Watch», το κοινό για την δεύτερη εβδομάδα της κορυφαίας διοργάνωσης, ήταν 42% χαμηλότερο σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα στο Ρίο το 2016.