Από σήμερα Τετάρτη (24/9) θα μπορούν να προμηθευτούν οι φίλοι του ΠΑΟΚ εισιτήρια για το αυριανό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η ΠΑΕ εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, αναφέροντας και την απόφαση της διοίκησης των τυπικά γηπεδούχων να διαθέσουν μέρος των εισπράξεων στην οικογένεια του αδικοχαμένου Παναγιώτη Ποικιλίδη. Αναλυτικά:
«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι από σήμερα, Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014 ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για τον εκτός έδρας αγώνα εναντίον του Απόλλωνα 1926, που θα διεξαχθεί στις 25 Σεπτεμβρίου 2014, στις 19 :00 στο Καυτατζόγλειο στάδιο για τη 2η φάση του Κυπέλλου Ελλάδας 2014-15.
Τα εκδοτήρια της Τούμπας θα λειτουργούν την Τετάρτη 24.09.2014 από τις 13:00 μέχρι τις 17:00 ,και την Πέμπτη 25.09.2014 από τις 09:00 μέχρι τις 14:30.Η τιμή του εισιτηρίου είναι 10? και η αγορά του θα γίνεται μόνο μετά από επίδειξη ταυτότητας του φιλάθλου. Αύριο, 25.09.2014 από τις 16:00 και έως την έναρξη του αγώνα ,θα λειτουργεί εκδοτήριο για τις ανάγκες των φιλάθλων μας στο Καυταντζόγλειο στάδιο (στην πλευρά της Αγ. Δημητρίου). Τα εισιτήρια για τους φίλους του ΠΑΟΚ αντιστοιχούν για στις κερκίδες 12,13, 14 και 15, ενώ η είσοδός τους θα γίνει από τις Θύρες 12, 13 και 15.
Υπενθυμίζουμε πως, η διοίκηση της ΠΑΕ Απόλλων 1926 αποφάσισε να δοθεί μέρος των εισπράξεων της αναμέτρησης της Πέμπτης για το Κύπελλο Ελλάδας στην οικογένεια του αδικοχαμένου μέλους του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και Ολυμπιονίκη Παναγιώτη Ποικιλίδη, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της: ”με ομόφωνη απόφαση της, μέρος των εισπράξεων του αγώνα κυπέλλου Ελλάδας Απόλλωνα – ΠΑΟΚ, που θα γίνει την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014 στο Καυταντζόγλειο στάδιο της Θεσσαλονίκης, θα δοθεί στην οικογένεια του Παναγιώτη Ποικιλίδη. Πρόκειται για μια συμβολική κίνηση, στην μνήμη ενός σπουδαίου ανθρώπου και αθλητή, Ολυμπιονίκη της πάλης, ο οποίος ήταν γέννημα-θρέμμα Καλαμαριώτης (επί σειρά ετών δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Καλαμαριάς και μέλος του δ.σ. της ΠΑΕ Απόλλων στην διοίκηση Αγγελόπουλου) και ένα πραγματικό σύμβολο της Ποντιακής υπερηφάνειας και λεβεντιάς”».