Ο Βασέρ, ο οποίος είναι το «αφεντικό» στην ομάδα της Alfa Romeo και διευθύνων σύμβουλος της Sauber, θα αντικαταστήσει στη «σκουντερία» τον αποχωρήσαντα Ματία Μπινότο, αναλαμβάνοντας καθήκοντα στις 9 Ιανουαρίου. Υπενθυμίζεται ότι ο Μπινότο, ο οποίος είχε ενταχθεί στο δυναμικό της Ferrari ως μηχανικός κινητήρα το 1995 και έφτασε μέχρι τη θέση του επικεφαλής στην πιο διάσημη ομάδα του πρωταθλήματος, παραιτήθηκε τον περασμένο μήνα.
Στη σεζόν που ολοκληρώθηκε στις 20 Νοεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι, ο Βασέρ οδήγησε την Alfa Romeo στην έκτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, κατάταξη που ήταν η καλύτερη για την ομάδα τα τελευταία δέκα χρόνια. Ο Γάλλος ήταν η πρώτη επιλογή των ανθρώπων της Ferrari για να διαδεχθεί τον Μπινότο. Ύστερα από εβδομάδες συζητήσεων, ο Βασέρ αποφάσισε να βάλει τέλος στην εξαετή θητεία του στη Sauber και να ενταχθεί στη Ferrari, σε ένα από τα σημαντικότερα πόστα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Γάλλος φέρνει μαζί του περισσότερες από δύο δεκαετίες εμπειρίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένης μιας θητείας του ως επικεφαλής στη Renault στη σεζόν του 2016.
Στο μεταξύ, ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Αντρέας Ζάιντλ, θα γίνει τον Ιανουάριο ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Sauber και θα καλύψει το κενό που θα αφήσει ο Βασέρ, όταν θα αποχωρήσει με προορισμό τη Ferrari. Μόλις ο Ζάιντλ αναλάβει καθήκοντα, οι άνθρωποι της Sauber, η οποία θα γίνει η εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026, αναφέρουν ότι θα επικεντρώσει την προσοχή του στην πρόσληψη του νέου επικεφαλής της ομάδας. Ο Γερμανός, ο οποίος στις 6 Ιανουαρίου θα γιορτάσει τα 47α γενέθλιά του, επιστρέφει στη Sauber, καθώς εργάστηκε εκεί γι’ αρκετά χρόνια. Στη συνέχεια πανηγύρισε με την Porsche αρκετούς τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής ως επικεφαλής της ομάδας, ενώ εντάχθηκε στη McLaren το 2019.
Από την πλευρά της, η McLaren ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα νέου επικεφαλής της ομάδας ο Αντρέα Στέλα, ο οποίος ήταν μέχρι πρότινος εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας. Ο 51 ετών Ιταλός θήτευσε για 15 χρόνια σε διάφορες θέσεις στη Ferrari, δουλεύοντας -μεταξύ άλλων- ως μηχανικός απόδοσης για τους Μίκαελ Σουμάχερ και Κίμι Ραϊκόνεν και στη συνέχεια ως μηχανικός αγώνα για τον Φινλανδό και τον Φερνάντο Αλόνσο. Εντάχθηκε στο δυναμικό της McLaren το 2015.