Η διοίκηση του ΣΕΦ διέψευσε κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα που ανέφεραν πως μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου δεν υπήρχε ζεστό νερό στο γήπεδο.

Η διοίκηση του ΣΕΦ διέψευσε κατηγορηματικά τα δημοσιεύματα που ανέφεραν πως μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου δεν υπήρχε ζεστό νερό στο γήπεδο.

Μέσω ανακοίνωσης, οι διοικούντες του φαληρικού γηπέδου επιβεβαίωσαν πως υπήρξαν παράπονα από τη γερμανική ομάδα για το συγκεκριμένο θέμα, ωστόσο τονίζουν πως δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως, ο Ολυμπιακός ενημέρωσε τη Μπάγερν πως απαιτούνται λίγα λεπτά έως ότου αρχίσει η ροή του ζεστού νερού, ωστόσο οι φιλοξενούμενοι αποφάσισαν να αποχωρήσουν χωρίς οι παίκτες να κάνουν ντους. 

 Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Από χθες αναπαράγονται ψευδή, ανυπόστατα και φυσικά ανυπόγραφα δημοσιεύματα, τα οποία αναφέρουν ότι η ομάδα της Μπάγερν Μονάχου, η οποία ήταν φιλοξενούμενη του Ολυμπιακού για την 27η αγωνιστική της Euroleague, αποχώρησε από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μετά τη χθεσινή αναμέτρηση (19/03), επειδή δεν υπήρχε ζεστό νερό και ως εκ τούτου δεν υπήρχε δυνατότητα να κάνουν ντους οι παίκτες. 

Η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, διευκρινίζει ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία είναι υπεύθυνη για τα αποδυτήρια του Σταδίου, ουδέποτε ενημέρωσε την αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΣΕΦ, η οποία βρίσκεται επί ποδός ανά πάσα στιγμή, όταν υπάρχει αθλητική δραστηριότητα στο Στάδιο, για σχετικό πρόβλημα. 

Άλλωστε, το γεγονός ότι τα δημοσιεύματα είναι απολύτως ανυπόστατα επιβεβαιώνεται από την απρόσκοπτη χρήση των αποδυτηρίων από την αποστολή του Ολυμπιακού μετά τη λήξη του αγώνα. 

Η αποστολή της Μπάγερν εξέφρασε παράπονα στον Ολυμπιακό, ο οποίος την ενημέρωσε ότι δεν τίθεται θέμα τεχνικού προβλήματος, απλώς απαιτούνται λίγα λεπτά έως ότου αρχίσει η ροή του ζεστού νερού. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα, σε αντίθεση με όλες τις άλλες φιλοξενούμενες ομάδες στο παρελθόν επέλεξε να αποχωρήσει».