Στον κόσμο του mobile gaming, ο ανταγωνισμός για λήψεις μεταξύ των αμέτρητων παιχνιδιών που κυκλοφορούν, είναι έντονος. Τα καθιερωμένα για χρόνια παιχνίδια, συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αγορά, αφήνοντας ελάχιστα περιθώρια στους νέους παίκτες να έχουν σημαντικό αντίκτυπο. Ενώ η ζήτηση παραμένει υψηλή, στην πραγματικότητα, η αγορά έχει κορεστεί, καθώς συγκεκριμένα δημοφιλή παιχνίδια φαίνεται να έχουν λάβει και να διατηρούν, την αμέριστη προσοχή των παικτών.
Οι λήψεις παιχνιδιών ολοένα και αυξάνονται
Παρά την οικονομική αβεβαιότητα που χαρακτήρισε το 2022, η βιομηχανία παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα εξακολουθεί να ευδοκιμεί, με τον αριθμό των λήψεων τέτοιου είδους εφαρμογών να φτάνει τα 90 δισεκατομμύρια – αύξηση 6,7 δισεκατομμυρίων από το προηγούμενο έτος και 22 δισεκατομμυρίων από το 2019. Επιπλέον, τα τελευταία δεδομένα δείχνουν ότι οι παίκτες σε όλο τον κόσμο ξόδεψαν συνολικά 6.4 δισεκατομμύρια ώρες την εβδομάδα στα αγαπημένα τους παιχνίδια, το 2022. Αυτό υπογραμμίζει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το mobile gaming και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων, παγκοσμίως. Τα στοιχεία αποκάλυψαν, επίσης, ότι 224 παιχνίδια παρήγαγαν έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ δέκα, μόλις, παιχνίδια ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, υποδεικνύοντας τις τεράστιες δυνατότητες κερδοφορίας στον κλάδο.
Λιγότερα νέα παιχνίδια εισέρχονται στην αγορά
Στην αντίπερα όχθη, σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας State of Mobile Gaming, υπήρξε αξιοσημείωτη μείωση του αριθμού των νέων παιχνιδιών που εισήλθαν στην αγορά. Ως απόρροια, οι παλαιότερες εφαρμογές σημειώνουν περισσότερες λήψεις από τις νέες κυκλοφορίες. Στις ΗΠΑ, συγκεκριμένα, τα ήδη καθιερωμένα παιχνίδια είχαν κατά μέσο όρο 2,7 εκατομμύρια υψηλότερες λήψεις το καθένα, σε σύγκριση με νέα παιχνίδια, για το 2018. Ωστόσο, η αγορά έκτοτε έχει αρχίσει να μετατοπίζεται, με τα παλιά παιχνίδια, σήμερα, να συγκεντρώνουν κατά μέσο όρο 2,5 εκατομμύρια λήψεις, ενώ τα νέα 2,1 εκατομμύρια λήψεις.
Πηγή: www.businessofapps.com