Αύξηση κατά 17 τοις εκατό στους ακόλουθους της διοργανώτριας αρχής και 41 τοις εκατό στους unique users.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα από 168 εκατομμύρια impressions και 63 εκατομμύρια video views σε όλες τις πλατφόρμες της κατά τη διάρκεια του Final Four στο Κάουνας, κατέγραψε η Ευρωλίγκα, “εκτοξεύοντας” την κινητικότητα στα social media της.
Η επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης σημείωσε άνοδο κατά 44.1% από τους unique users, ενώ η EuroLeague Basketball είδε τους ακόλουθούς της στα social media να αυξάνονται κατά 17%.
Το καλάθι του Γιουλ στον τελικό από τα social media εδώ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ