Μετά από πραγματικές ατυχίες, χαμένες πρώτες θέσεις και ατυχήματα ήρθε η στιγμή για τον Τιερί Νεβίλ και την Hyundai να πανηγυρίσουν μία νίκη και μάλιστα σε εμβληματική διοργάνωση. Η κρίσιμη στιγμή του αγώνα ήρθε στις τελευταίες διαδρομές του Σαββάτου, όταν οι συνθήκες στον ασφαλτοτάπητα άλλαξαν.
Από τα περάσματα και τα πατήματα εκτός δρόμου (για να “κόψουν” τις στροφές), οι αγωνιζόμενοι, είχαν βγάλει χαλίκια και χώμα κάνοντας την πρόσφυση περιορισμένη. Το γλιστερό τερέν ταίριαξε στο στυλ οδήγησης του Νεβίλ και ο Βέλγος ανέβασε ρυθμό και πίεσε. Στο τέλος της ημέρας άφησε πίσω του και τον Σεμπαστιάν Οζιέ της M-Sport Ford και ήταν δεύτερος. Τότε η ατυχία… χτύπησε τον Κρις Μικ και το Citroen DS3 στον κινητήρα φέρνοντας τον Νεβίλ πρώτο.
Προβλήματα είχε και ο Οζιέ. Το Σάββατο με το σύστημα μετάδοσης του Fiesta και την Κυριακή με τα ηλεκτρικά του. Όμως αυτό δεν τον εμπόδισε από το να παραμείνει δεύτερος και να αντιμετωπίσει την επίθεση του Ντάνι Σόρντο, ο οποίος τερμάτισε τρίτος.
Την τελευταία στιγμή ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Gazoo Racing WRC) έκλεψε την τέταρτη θέση από τον Γκρεγκ Μπριν (Citroen Total Abu Dhabi WRT). Ο Μπριν οδήγησε όλη την ημέρα χωρίς ενδοσυνεννόηση. Το τελευταίο αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC στο Top 10 ήταν ο Χέιντεν Πάτον (Hyundai) στην έκτη θέση.
Τα αποτελέσματα
1.Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport) 3ώρες 22:53,4”
2. Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) +54,7”
3. Ντάνι Σόρντο (Hyundai Motorsport) +56”
4. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Gazoo Racing WRC) +1:09,6”
5. Γκρεγκ Μπριν (Citroen Total Abu Dhabi WRT) +1:09,7”
6. Χέιντεν Πάντον (Hyundai Motorsport) +2:16,3”
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις διαδρομές της Κυριακής εδώ: