Ο πρώτος αγώνας του Dirt Games Challenge πέρασε στην ιστορία με το πρόσημο να είναι αναμφίβολα θετικό και τον Γιώργο Ζυμαρίδη τον ταχύτερο της ημέρας.

Ο πρώτος αγώνας του Dirt Games Challenge πέρασε στην ιστορία με το πρόσημο να είναι αναμφίβολα θετικό και τον Γιώργο Ζυμαρίδη τον ταχύτερο της ημέρας.

Στο φιλόξενο χώρο του Διαδρόμιου στο Σπαθοβούνι, άνθρωποι και μηχανές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους θεατές, την ώρα που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν οδήγηση στην εξαιρετική διαδρομή.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η χάραξη της δεν ήταν ίδια με αυτή που έχουμε συνηθίσει στο παρελθόν, αφού οι χωμάτινες φόρμουλες και τα αυτοκίνητα δεν κινούνταν παράλληλα, αλλά με στυλ… ειδικής διαδρομής, εκκινώντας με ένα λεπτό διαφορά μεταξύ τους. 

Με τις καιρικές συνθήκες να είναι εξαιρετικές, αρκετός κόσμος βρέθηκε στην πίστα, δείχνοντας το ενδιαφέρουν του για το νεοσύστατο θεσμό. Με τα απρόοπτα να λείπουν και τη ροή του αγώνα να κυλάει ιδανικά, τόσο οι οδηγοί, όσο και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τη διαδικασία ευχάριστα που παράλληλα αποτέλεσε και τον πρώτο γύρο του TRC. 

Όπως στους χωμάτινους αγώνες Ράλλυ, έτσι και εδώ, οι συνθήκες της διαδρομής και του δρόμου έπαιξαν το ρόλο τους, με τους χρόνους να ανεβαίνουν μετά το πρώτο πέρασμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Dirt Games, όλοι οι αγωνιζόμενοι πραγματοποίησαν τέσσερα περάσματα με τα τρία καλύτερα να προσμετρούν στον τελικό συνολικό χρόνο. 

Ο μετρ του είδους, Γιώργος Ζυμαρίδης ήταν ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας, όντας πρώτος στην άτυπη γενική κατάταξη με τον καλύτερο συνολικό χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο επικράτησε στην κατηγορία CKX-750 οδηγώντας το Lahoz, έχοντας πίσω του τον Χαράλαμπο Γαζετά με ακόμα ένα Lahoz. Μάλιστα, η μεταξύ τους διαφορά κρίθηκε στις λεπτομέρειες με τον Ζυμαρίδη να επικρατεί μόλις για 4,8 δλ. συνολικά. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Νίκος Αθηναίου επίσης με Lahoz. Μάλιστα, ο Γιώργος Ζυμαρίδης κατάφερε να σημειώσει και τον απόλυτο χρόνο της ημέρας σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:42.29.

Τις εντυπώσεις, αλλά και την κατηγορία CKX-Open κέρδισε ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας με το εντυπωσιακό Autocross, το οποίο μάλιστα διαθέτει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Μαζί του στο βάθρο της κατηγορίας ανέβηκαν οι Παναγιώτης Αποστόλου (Lahoz) και Ανδρέας Μπάσδελης (Lahoz). Μάχη, όμως, παρακολουθήσαμε και στην CKX-650, με τον Γιώργο Ζυμαρίδη να σημειώνει μια ακόμα νίκη, οδηγώντας αυτή τη φορά το SR Kartcross. Κοντά του ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Χριστόπουλος με το Lahoz των 650 κ.εκ., ενώ την τριάδα στην κατηγορία συμπλήρωσε ο Ανδρέας Καροτσιέρης με το Semog Trophy. 

Στα αυτοκίνητα ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Ford Sierra Cosworth, όντας νικητής και στην κατηγορία 2.000 κ.εκ. και άνω. Παράλληλα, ο νεαρός οδηγός σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο στα οχήματα (εκτός από των χωμάτινων μονοθέσιων) με χρόνο 1:47.98 κερδίζοντας το σχετικό Flat Out Trophy. 

Ο Ανέστης Υφαντής με το Ford Escort ξεσήκωσε τον κόσμο με τα περάσματα του, επικρατώντας στην κατηγορία έως 2.000 κ.εκ., ενώ ο ταχύτατος Σάββας Λευκαδίτης με το Peugeot 206 XS κέρδισε στο νήμα τον Θοδωρή Βούλγαρη με το Toyota Starlet στη μάχη της κατηγορίας των 1.600 κ.εκ. Τέλος, στην μικρότερη  κατηγορία των 1.400 κ.εκ. ο Παναγιώτης Χαϊδάς επικράτησε άνετα οδηγώντας το Toyota Yaris.