Η εταιρεία του ράπερ Jay-Z “έχει” τον Βινίσιους αλλά και τον Εντρικ, το νέο “αστέρι” της Ρεάλ Μαδρίτης-Η Forbes, ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ και την εταιρεία του, η Roc Nation

Ο 54χρονος Νεοϋορκέζος, Σον Κόρεϊ Κάρτερ, είναι ο ράπερ, Jay-Z, είναι -εκτός των άλλων- αυτός που τον Ιούνιο του 2019 έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ, είναι όπως βέβαια και η γυναίκα του, η Μπιγιονσέ από τα πλέον αναγνωρίσιμα πρόσωπα στη μουσική βιομηχανία.

Ο Jay-Z είναι ο ιδρυτής και πρόεδρος της “Roc Nation” που ιδρύθηκε το 2008 και που από δισκογραφική και ψυχαγωγική εταιρεία που φυσικά εκπροσωπεί και καλλιτέχνες μπήκε και στον χώρο του αθλητισμού.

EPA/JOHN G MABANGLO

Το προηγούνενο καλοκαίρι πήρε το 51%  του TFM του ποδοσφαιρικού γραφείου μάνατζερ στη Βραζιλία (με έδρα το Σάο Πάολο) που εκπροσωπεί πάνω από 100 ποδοσφαιριστές. Ανάμεσά τους, ο Βινίσιους.

Ο Jay-Z βρέθηκε στο Γουέμπλεϊ για τον τελικό του Champions League. Φυσικά συνάντησε τον Βινίσιους…

Και η selfie με το μετάλλιο της κατάκτησης του τροπαίου.

Στο γραφείο του Jay-Z και ο Εντρικ που από αυτό το καλοκαίρι ενσωματώνεται -και αυτός- από την Παλμέιρας στη Ρεάλ Μαδρίτης. 

EPA/Sebastiao Moreira

Η selfie στον τελικό του Champions League του Jay-Z με τον Βινίσιους με το μετάλλιο της κατάκτησης του τροπαίου στο στήθος έχει τη δική της σημασία.

Η βιομηχανία, οι followers, τα social media τα λατρεύουν αυτά όπως βέβαια ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής αλλά και η “Roc Nation” θα λατρέψουν αν πάρει και τη “Χρυσή Μπάλα”. 

Από τη selfie με τον Jay-Z, ο Βινίσιους βρέθηκε λίγα 24ωρα μετά, στη βίλα του μουσικού παραγωγού, DJ Khaled, στο Μαϊάμι.

Τα social media να ακολουθούν και να φιλοξενούν

Τον Νοέμβριο του 2023, το πρακτορείο έκανε το ντεμπούτο του στη λίστα του Forbes με τα αθλητικά πρακτορεία της Βόρειας Αμερικής , καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.

EPA/JOHN G. MABANGLO

Με εκτιμώμενα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε ενεργά συμβόλαια υπό διαχείριση, ο οργανισμός πρόκειται να συγκεντρώσει έως και 203 εκατομμύρια δολάρια σε προμήθειες καθ’ όλη τη διάρκεια αυτών των συμβολαίων.

Εκείνη η εξαγορά του TFM που μεταξύ άλλων, έχει και Ντε Μπρόινε και Μαρτινέλι, μοιάζει να είναι μια στρατηγική κίνηση που εδραιώνει την εταιρεία ως μια παγκόσμια δύναμη της βιομηχανίας διαχείρισης αθλημάτων.