Η Volvo έχει εγκαταλείψει τον στόχο της να πουλήσει πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 και θα διατηρήσει στη γκάμα της τα plug-in υβριδικά και ορισμένα ήπια υβριδικά μοντέλα.
Η εταιρεία στοχεύει τώρα τα plug-in υβριδικά και τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 90 τοις εκατό των πωλήσεων έως το 2030. Το υπόλοιπο μερίδιο θα είναι ήπια υβριδικά, τα οποία εξακολουθούν να βασίζονται κυρίως στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Πιστεύουμε ότι το μέλλον μας είναι ηλεκτρικό», δήλωσε ο CEO Jim Rowan. «Ωστόσο, είναι σαφές ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι γραμμική, καθώς αγορές και πελάτες προσαρμόζονται με διαφορετικές ταχύτητες», πρόσθεσε.
Ως αποτέλεσμα, πολλοί κατασκευαστές όπως η Mercedes-Benz και η Volkswagen έχουν προσαρμόσει τα σχέδιά τους για ηλεκτρικά οχήματα. Η VW σκέφτεται ακόμη και να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για να μειώσει το κόστος.
Η Volvo Cars, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely , βρέθηκε στο επίκεντρο μιας εμπορικής διαμάχης με το Πεκίνο σχετικά με την υποστήριξή της στη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας. Η εταιρεία παράγει ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα , με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με πρόσθετους δασμούς στις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα νέα τιμολόγια τους έπληξαν
Τον Ιούλιο, λόγω των δασμών της ΕΕ, η Volvo μείωσε ελαφρώς τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις οχημάτων για το 2024 και μόλις ένα μήνα νωρίτερα, ανέβαλε την παράδοση του μοντέλου EX30 στις Ηνωμένες Πολιτείες για τον επόμενο χρόνο , αφού η Ουάσιγκτον επέβαλε δασμούς άνω του 100% στα Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Volvo άρχισε να απολύει εργαζομένους στη Σουηδία στο πλαίσιο των μέτρων λιτότητας.
Η Volvo βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο εμβληματικό ηλεκτρικό SUV της, το μοντέλο EX90 , με το οποίο θέλει να αυξήσει τη ζήτηση τους επόμενους μήνες. Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την παράδοση του αυτοκινήτου σε αντιπροσώπους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και οι πρώτοι αγοραστές θα παραλάβουν τα οχήματά τους πριν από το τέλος αυτού του μήνα.
Πηγή: avto-magazin.metropolitan