Με νικητές τον Σπύρο Γαζέτα (Subaru Impreza WRX STi) στην κατηγορία Sport, τον αγωνιζόμενο με το ψευδώνυμο «0+» (Lotus Elise 111S) στη Stock και τον Γιώργο Θάνο (Honda S2000) στην Extreme ολοκληρώθηκε στην πίστα των Μεγάρων ο 2ος φετινός γύρος του Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης (HTTC), με διοργάνωση του αθλητικού σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Με νικητές τον Σπύρο Γαζέτα (Subaru Impreza WRX STi) στην κατηγορία Sport, τον αγωνιζόμενο με το ψευδώνυμο «0+» (Lotus Elise 111S) στη Stock και τον Γιώργο Θάνο (Honda S2000) στην Extreme ολοκληρώθηκε στην πίστα των Μεγάρων ο 2ος φετινός γύρος του Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης (HTTC), με διοργάνωση του αθλητικού σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. 

Κάτω από έναν γαλανό Aττικό ουρανό που δεν θύμιζε σε τίποτα Φθινόπωρο, πέρα από δύο μηχανικά προβλήματα που προκάλεσαν μικρές καθυστερήσεις η δεύτερη φετινή συνάντηση του HTTC κύλισε χωρίς απρόοπτα. Οι τρεις νικητές σημείωσαν τον ταχύτερο -συνολικά- χρόνο και στα δύο σκέλη πέντε χρονομετρημένων γύρων του αγώνα, κι έτσι αποκόμισαν την απόλυτη συγκομιδή των 40 βαθμών. 
Στην κατηγορία Sport αυτή τη φορά ο Σπύρος Γαζέτας κατέκτησε με σχετική διαφορά τη νίκη που είχε οριακά χάσει στον πρώτο αγώνα. Όμως, πίσω του κρίθηκε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μια εντυπωσιακή μάχη πέντε οδηγών: των Σωκράτη Σταύρου και Αθανάσιου Φάσσα με Peugeot 106 Rallye, του Δημήτρη Αντωνόπουλου (Honda Civic Type R EG K20), του Κωνσταντίνου Κάδη (Mazda MX5) και του Τιμολέοντα Κουλουρίδη (Peugeot 106 Rallye). Οι Σταύρου και Φάσσας σημείωσαν το δεύτερο χρόνο σε κάθε σκέλος, και εντέλει έκλεισαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας με 28 και 26 βαθμούς αντίστοιχα. Ο Σταύρου κέρδισε την Κλάση Sport/Γ, ενώ ο τέταρτος της γενικής Αντωνόπουλος ήταν ο νικητής της Sport/B.
Ο νικητής της κατηγορίας Stock αγωνιζόμενος «0+» κέρδισε βεβαίως και την Κλάση Stock/Β, που προσμέτρησε με τρεις συμμετοχές, ενώ πίσω του η πολύ ενδιαφέρουσα «μονομαχία» του πατήρ και υιού Μάριου και Πάνου Κωνσταντάκου (Mazda RX8) έληξε, ατυχώς, άδοξα, καθώς στο δεύτερο σκέλος ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε από τον πρώτο τη δεύτερή του προσπάθεια. Έτσι, ο Πάνος Κωνσταντάκος κατέκτησε 34 βαθμούς με τη δεύτερη θέση της κατηγορίας, και το βάθρο έκλεισε ο Νίκος Καρύδης (MG TF 160) με 28 βαθμούς.
Η εντυπωσιακή μονομαχία της κατηγορίας Extreme και ειδικότερα την ισχυρότερης κλάσης Extreme Turbo Slicks μεταξύ του Γιώργου Θάνου με Honda S2000 και του Δημήτρη Γαζέτα με Subaru Impreza WRX STi βρήκε τον πρώτο νικητή με 40 βαθμούς, ενώ οι δύο δεύτερες θέσεις του Γαζέτα του χάρισαν 34 βαθμούς. Την τριάδα εδώ έκλεισε ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με 30 βαθμούς, τρίτος και στα δύο σκέλη με το Nissan 350Z και νικητής της μάχης της Κλάσης Extreme N/A Slicks. Σ’ αυτήν την κλάση ακολούθησαν ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και ο Χρήστος Βαλέρας (Renault Clio 2 RS), που κλείνοντας την πεντάδα της γενικής της κατηγορίας κατέκτησαν 24 και 20 βαθμούς αντίστοιχα.
Και σ’ αυτή τη δεύτερη αγωνιστική συνάντηση του HTTC η υποστηρίκτρια του θεσμού TOYO TIRES επιβράβευσε με έπαθλα τους αγωνιζόμενους με ελαστικά της: έτσι, βάσει των αποτελεσμάτων στην Κατηγορία Sport, ο Σ. Σταύρου κέρδισε ελαστικά ΤΟΥΟ αρχικής αξίας ως 700 Ευρώ, ο Α. Φάσσας ελαστικά αξίας ως 500 Ευρώ και ο Δ. Αντωνόπουλος ελαστικά αξίας ως 300 Ευρώ. Υποστηρικτές του θεσμού, επίσης, είναι οι Racecraft – NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.
Το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) ανανεώνει του ραντεβού της με τους αγωνιζόμενους του HTTC 2017 για τον 3ο γύρο του θεσμού, που θα φιλοξενηθεί ξανά από την πίστα των Μεγάρων την Κυριακή 19 Νοεμβρίου.