Ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε άλλη μία καταστροφική ημέρα για τη Ferrari και πέτυχε την 70η pole posi4on στην καριέρα του και την όγδοη για το 2017. Δίπλα του ξεκινά οΚίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) και από τη δεύτερη σειρά εκκινούν οι δύο της Red Bull Renault Μαξ Βερστάπεν και Ντανιέλ Ρικιάρντο.

Τι έγινε στις κατατκτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι Μαλαισίας; Γιατί ο Φέτελ ξεκινά τελευταίος; Ποιοι έλαμψαν και ποιοι χάθηκαν στις κατακτήριες δοκιμές; Τι θα γίνει στον αγώνα;  Μας έκανε έκπληξη: Ο Λιούις Χάμιλτον και η ομάδα της MercedesΚανονικά δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσει πόσο γρήγορα προσαρμόζετε ένας οδηγός σαν τον Λιούις Χάμιλτον και πόσο γρήγορα αντιδρά μία ομάδα όπως η Mercedes αλλά στη Μαλαισία μας άφησαν άναυδους.Πριν από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών, ο ταχύτερος γύρος του Χάμιλτον ήταν 1:32”.539.

Κατά τη διάρκεια των χρονομετρημένων κατάφερε να μειώσει το χρόνο αυτό σε 1: 30.067 και να κερδίσει την όγδοη pole της σεζόν. Μέχρι να πετύχει το χρόνο αυτό το αυτοκίνητο γλυστρούσε στις στροφές με πολλά χιλιόμετρα και τα ελαστικά υπερθερμένονταν  δημιουργώντας πονοκέφαλο στους οδηγούς  και  τους μηχανικούς. Η ομάδα έχασε τον ύπνο της αλλά βρήκε τη λύση. Οι μηχανικοί ρύθμισαν το μονοθέσιο με τα δεδομένα (θερμοκρασίες, υγρασία, πιέσεις ελαστικών) νυχτερινών αγώνων και πέτυχαν τον στόχο τους.

Μας έκανε κακή έκπληξη: Η FerrariΣε ένα Σαββατοκύριακο όπου ο Sebas4an VeZel έπρεπε να κάνει την επιστροφή του, η αξιοπιστία της Ferrari τον… ακινητοποπίησε. Μέχρι την τελική πράξη (το τρίτο κομμάτι των ελεύθερων δοκιμών) τα πάντα ήταν τέλεια. Οι Ιταλοί θέλησαν να προλάβουν πρόβλημα σταηλεκτρικά και άλλαξαν τον κινητήρα πριν το ξεκίνημα των κατατακτήριων δοκιμών. Μόλις στο δεύτερο γύρο ο κινητήρας έχασε την ισχύ του.  “Μένω πίσω. Τι να κάνω;” Ρώτησε ο Γερμανός από τον αύρματο. “Προσπαθήσε να το πιέσεις και να το ξεπεράσεις”, απάντησε ο μηχανικός του. Η απάντηση του Φέτελ ήταν απλή: “Πιέζω αλλά η κατάσταση γίνεται χειρότερη, έχω λίγη δύναμη, μένω πίσω, αισθάνομαι σαν να μην έχω turbo”.Μετά τους 25 βαθμούς ποπυ έχασε στη Σιγκαπούρη, ο Φέτελ θα μπορούσε εδώ, κάνοντας μία καλή εμφάνιση, να διατηρήσει τις ελπίδες του για τον τίτλο. Ομως όλα δείχνουν πως θα χάσει και άλλους βαθμούς την Κυριακή. Από την άλλη πλευρά θα αλλάξει το Turbo χωρίς ποινή (ήδη ξεκινά τελευταίος) και έτσι θα οδηγήσει χωρίς άγχος δείχνοντας τις δυνάμεις του.

Η ειρωνεία της τύχης: McLaren Τώρα που η συνεργασία McLaren Honda τελειώνει ο κινητήρας αποδίδει. Βέβαια το ότι αποδίδει δεν σημαίνει ότι έγινε και αξιόπιστος. Πάντως ήταν ωραίο που είδαμε τον Στόφεν Βαντούρν να πετυχένει τον έβδομο χρόνο, που ήταν 0,122” πιο γρήγορος από τον συναθλητή του Φερνάντο Αλόνσο  (10ος). Ο καλύτερος των κατατκτήριων: Ο Λιούις Χάμιλτον Φαίνεται σαν η προφανής επιλογή, αλλά ο Χάμιλτον ήταν κοντά στις Ferrari όταν το αυτοκίνητό του είχε πρόβλημα και τη επόμενη ημέρα πέτυχε τον καλύτερο γύρο. Μέρος της pole posi4on ήρθε από τις βελτιώσεις στο αυτοκίνητο αλλά και πάλι ο Βρετανός τα κατάφερε, προσάρμοσε την οδήγησή του στις συνθήκες και ξεκινά πρώτος στον αγώνα. Ο Χάμιλτον παραδέχτηκε μετά τις κατατακτήριες ότι δεν είχε κοιμηθεί καλά την Παρασκευή τοβράδυ. Αφού ξεκινά πρώτος και ο Φέτελ τελευταίος μάλλον μπορεί να ξεκουραστεί το Σάββατο το βράδυ.


Η πρώτη δεκάδα των κατατακτήριων δοκιμών:

 1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes)         1:30.076
 2. Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία/Ferrari)           1:30.121
 3. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull)           1:30.541
 4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull)      1:30.595
 5. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes)         1:30.758
 6. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Force Indiα)          1:31.478
 7. Στόφελ Φαντόρν (Βέλγιο/McLaren)             1:31.582
 8. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Renault)       1:31.607
 9. Σέρχιο Πέρεθ (Μεξικό/Force India-Mercedes)  1:31.658
10. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren)           1:31.704