Η FIA με ανακοίνωση που εξέδωσε, εξήγησε τους λόγους που δεν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας παρά την παρουσία θραυσμάτων στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κάτι που οδήγησε αργότερα στο να δεχθεί ποινή ο Λάντο Νόρις.
Παράλληλα, πήρε θέση και για την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, ύστερα από τα δύο κλαταρίσματα ελαστικών των Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον.
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Η συνήθης πρακτική είναι να μην βγαίνει το αυτοκίνητο ασφαλείας εάν υπάρχει μικρή ποσότητα θραυσμάτων και εκτός της αγωνιστικής γραμμής. Τα θραύσματα αφότου ένα μονοθέσιο πάτησε τον καθρέφτη και τα κλαταρίσματα προκάλεσαν την απόφαση να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) δεν θα ήταν λύση, καθώς τα αυτοκίνητα παραμένουν με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για έναν βοηθό πίστας να καθαρίσει τα θραύσματα».
Για την ποινή του Λάντο Νόρις ανέφερε: «Η ποινή ήταν σύμφωνη με τις οδηγίες ποινών που δόθηκαν στις ομάδες στις 19 Φεβρουαρίου 2024. Η παραβίαση διπλής κίτρινης σημαίας θεωρείται σοβαρός κίνδυνος για την ασφάλεια, γι’ αυτό τέτοια αδικήματα επισύρουν τόσο αυστηρή ποινή».