Από τη στιγμή που οι Ράιαν Ρέινολντς και Ρομπ Μακέλενι ανέλαβαν τα ηνία της Ρέξαμ, ο αγγλικός σύλλογος έχει γνωρίσει πρωτόγνωρη άνθηση – όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και επικοινωνιακά.

Η ομάδα έχει μετατραπεί σε πρότυπο μάρκετινγκ, φέρνοντας την έννοια της προβολής και της διαφήμισης σε νέο επίπεδο. Με την παγκόσμια φήμη των νέων ιδιοκτητών να λειτουργεί ως μαγνήτης, οι χορηγοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν μια θέση δίπλα στο ανερχόμενο brand.

Το αποτέλεσμα; Μια σειρά από καμπάνιες που κλέβουν τις εντυπώσεις και καθηλώνουν το κοινό. Οι εταιρείες γνωρίζουν πλέον πως η επένδυσή τους στη Ρέξαμ δεν αφορά μόνο έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο, αλλά ένα πολυδιάστατο επικοινωνιακό εργαλείο που προσεγγίζει εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Αυτό αποδεικνύεται και από το πιο πρόσφατο βίντεο που κυκλοφόρησε στους επίσημους λογαριασμούς του συλλόγου.

Στο βίντεο, οι παίκτες της Ρέξαμ μοιράζονται το προσκήνιο με τον παγκοσμίου φήμης αστέρα του Χόλιγουντ, Τσάνινγκ Τέιτουμ. Με πρωτότυπη σκηνοθεσία, χιούμορ και έναν αέρα που συνδυάζει το πάθος του ποδοσφαίρου με τη λάμψη της showbiz, το βίντεο αποτελεί την απόλυτη απόδειξη της δυναμικής του συλλόγου. Οι εικόνες διαφημίζουν όχι μόνο τη Ρέξαμ, αλλά και τις συνεργασίες της με τρόπο που λίγοι μπορούν να πετύχουν.

Αν δεν μας πιστεύετε, αξίζει να το δείτε μόνοι σας. Ένα είναι σίγουρο: η Ρέξαμ έχει θέσει νέα πρότυπα στη σύνδεση αθλητισμού και μάρκετινγκ.