Το νέο Audi Q2 «βρίσκεται» ήδη στους δέκτες των τηλεοράσεων μας, καθώς ξεκίνησε η τηλεοπτική του καμπάνια με τον τίτλο «#untaggable».

Είτε χρησιμοποιείται για μια off-road περιπέτεια ή για την καθημερινή οδήγηση σε μια μεγάλη πόλη – το Audi Q2 είναι το όχημα για όλες τις συνθήκες. Νεανικό, με προκλητικό στυλ και εξοπλισμένο με υψηλή τεχνολογία, το compact SUV είναι ένα όχημα πόλης για καθημερινή οδήγηση και ψυχαγωγία, ενώνοντας την προοδευτική σχεδίαση με το υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας. Τα συστήματα συνδεσιμότητας, infotainment και υποβοήθησης είναι εφάμιλλα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.
Η Audi προσφέρει την επιλογή 6 κινητήρων για το Q2: 2 TFSI και 4 TDI κινητήρες των οποίων οι ιπποδυνάμεις κυμαίνονται από 116 έως 190 ίππους. 

Το θέμα του διαφημιστικού φιλμ για το τελευταίο Audi Q2 είναι το:  «#untaggable» ή αλλιώς η προσπάθεια να ορίσουμε τι είναι το Q2 
Η ειρωνεία είναι ότι για ένα βίντεο με αυτόν τον τίτλο, περιέχονται σε αυτό τα περισσότερα δυνατά «tags»που έχουμε δει ποτέ στριμωγμένα σε 40 δευτερόλεπτα. 

Ζητώντας από τους θεατές, να ορίσουν το Α2, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει αβέβαιη ποια ακριβώς κατηγορία ταιριάζει στο τελευταίο οχημά τους. Είναι ένα SUV, ένα coupe ή κάτι από όλα; Θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως μινιμαλιστικό, hautecoutre; Ή απλά κίτρινο, κόκκινο ή και χαμαιλέοντας;

Τα hashtag συνεχείζονται ως τη στιγμή που η απάντηση είναι ότι καμία από αυτές τις ετικέτες δεν εκφράζουν το Q2, έτσι το διαφήμιστικό σποτ καταλήγει ότι το μοντέλο είναι #untaggable.

Το τραγούδι που ακούγεται είναι το «Bangarang» του 2012 από τον Αμερικανό DJ, μουσικό παραγωγό και ερμηνευτή  Skrillex, με φωνιτικά από την New York rapper Σάιρα.