Καινούργιο studio, καινούργιο παιχνίδι.O Patrick Söderlund, πρώην chief design officer της EA...

Καινούργιο studio, καινούργιο παιχνίδι.

O Patrick Söderlund, πρώην chief design officer της EA, μοιράστηκε test footage και concept art από το πρώτο παιχνίδι των Embark Studios, του studio που δημιούργησε λίγο μετά την αποχώρησή του από την ΕΑ.

Η αποκάλυψη έγινε μέσω ενός blog post. Τα Embark λοιπόν δουλεύουν πάνω σε ένα co-op free-to-play action game, το οποίο λαμβάνει χώρα στο μακρινό μέλλον και απαιτεί να ξεπεράσετε τεράστια εμπόδια δουλεύοντας συνεργατικά με μια ομάδα. Το παιχνίδι βέβαια αναμένεται να αλλάξει αρκετά κατά το production.

Η ομάδα χρησιμοποιεί την Unreal Engine, έχοντας μάλιστα προσθέσει και λίγη από τη δική τους τεχνολογία, και όπως λένε και οι ίδιοι φαίνεται να περνάνε καλά με την όλη διαδικασία.

Τα Embark φρόντισαν να μοιραστούν μαζί μας και concept art, όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω. Στο test footage, από την άλλη, βλέπουμε αρκετά environments που δημιουργήθηκαν από τρεις developers, σε μόλις τρεις εβδομάδες. Στόχος τους ήταν να δουν πόσο μακρυά μπορεί να φτάσει το visual fidelity σε μεγάλη κλίμακα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κατάφεραν μέχρι 256 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Ρίξτε μια ματιά στην εκπληκτική τους δουλειά στο παρακάτω βίντεο.

Το studio, το οποίο έχει ως έδρα τη Στοκχόλμη, έχει προσλάβει περισσότερους από 50 ανθρώπους, οι περισσότεροι εκ των οποίων έρχονται από μεγαλύτερα studio. Η ομάδα λοιπόν δηλώνει αρκετά φιλόδοξη, λέγοντας μάλιστα ότι “Πιστεύουμε ότι για κάποιον ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας game developer, θα είναι αρκετά δύσκολο να δημιουργήσει παιχνίδια και θα θέλαμε να εξαφανίσουμε αυτή τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο παίζω και δημιουργώ ένα παιχνίδι. Σκοπεύουμε, δηλαδή, να σας δώσουμε παιχνίδια αλλά και εργαλεία που θα σας παρέχουν ό,τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε. Πιστεύουμε ότι όσο περισσότεροι είναι οι δημιουργοί, τόσο μεγαλύτερη ποικιλία θα υπάρχει”.

Knowing Embark is a small team, instead of attempting to create a massive game immediately, the studio is aiming to get “something out there quite fast” that it can build on. Something that can hopefully expand with design and functionality as time goes on.

Γνωρίζοντας πως πρόκειται για ένα μικρό studio, αντί για τη δημιουργία ενός massive game η ομάδα επέλεξε να βγάλει κάτι γρήγορο πάνω στο οποίο θα μπορούσε να χτίσει. Κάτι που θα μπορούσε να διευρύνει καθώς ο χρόνος περνάει.

Η ανακοίνωση για τη δημιουργία των Embark, έγινε το Νοέμβριο του 2018, λίγο μετά την αποχώρηση του Söderlund από την ΕΑ.

Για περισσότερα νέα μείνετε συντονισμένοι στο IGN.


Πηγή: IGN Greece