Το ADAC Rallye Deutschland είναι από τους σημαντικότερους αγώνες της σεζόν. Το ράλλυ προσμετρά σαν δύο αγώνες του ADAC Opel Rallye Cup, με την ελίτ του παγκόσμιου πρωταθλήματος σε εγρήγορση.
Το ADAC Rallye Deutschland αποτελεί το σημαντικότερο γεγονός για τους Γερμανούς λάτρεις των αγώνων ράλλυ, κάθε χρόνο. Ο Γερμανικός αγώνας του Πρωταθλήματος WRC της FIA έχει μεταφερθεί από το Trier στο Saarbrücken και οι θεατές, όπως και οι συμμετέχοντες, αναμένουν με ανυπομονησία τον ασφάλτινο αγώνα, που διεξάγεται από τις 17 έως τις 20 Αυγούστου.
Δεκάδες χιλιάδες θεατές δημιουργούν μοναδική ατμόσφαιρα στις ειδικές διαδρομές του Γερμανικού αγώνα παρακολουθώντας την αφρόκρεμα των οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο τιμόνι συναρπαστικών World Rally Cars (WRC). Όσο για τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές γύρω από το Saarbrücken – όπου βρίσκεται η βάση του ράλλυ – και το service park του Bostalsee, θεωρούνται από τις δυσκολότερες στον κόσμο. Ειδικά η θρυλική ειδική Panzerplatte των 42 χιλιομέτρων, από την οποία τα πληρώματα θα κάνουν δύο περάσματα το Σάββατο.
Εδώ και χρόνια η Opel αποτελεί το ‘στυλοβάτη’ του ADAC Rallye Deutschland και φέτος αυτό ισχύει περισσότερο από ποτέ: 31 από τα 93 αγωνιστικά που συμμετέχουν στο Γερμανικό αγώνα του WRC – ακριβώς το ένα τρίτο δηλαδή της λίστας συμμετοχών – φέρουν το σήμα της Opel.
Με έναν εντυπωσιακό αριθμό 25 πληρωμάτων, το ADAC Opel Rallye Cup έχει τη μερίδα του λέοντος από πλευράς συμμετοχών Opel. Το μεγαλύτερο ενιαίο κύπελλο ράλι της Ευρώπης έχει εξελιχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι των ράλι στη γηραιά ήπειρο. Τα νεανικά πληρώματα των αγωνιστικών Opel ADAM Cup με ισχύ 140 ίππων, εγγυώνται συναρπαστική δράση, αφήνοντας συχνά πίσω τους αρκετά πιο ισχυρά αυτοκίνητα.
Για πέμπτη χρονιά, το ADAC Rallye Deutschland προσμετρά σαν δύο αγώνες του κυπέλλου. Στον πρώτο περιλαμβάνονται οκτώ ειδικές διαδρομές από την Πέμπτη μέχρι την Παρασκευή το βράδυ ενώ ο δεύτερος αγώνας αποτελείται από 13 ειδικές διαδρομές από το πρωί του Σαββάτου μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής με 309 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών. Αυτό σημαίνει ότι τα πληρώματα θα έχουν δύο ευκαιρίες να διεκδικήσουν βαθμούς και χρηματικά έπαθλα, τα οποία είναι σημαντικά στο ADAC Opel Rallye Cup, φτάνοντας τα 120.000 ευρώ περίπου κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ανάδειξης νέων ταλέντων, την οποία διοργανώνουν από κοινού η ADAC και η Opel, έχει καθιερωθεί σαν εφαλτήριο για τους οδηγούς ράλι και η εξαιρετική φήμη του έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη. Στο ADAC Rallye Deutschland, οδηγοί από 13 διαφορετικές χώρες θα δώσουν μάχες μεταξύ τους με εντελώς ίδια αυτοκίνητα. Όλοι τους έχουν ένα κοινό όνειρο, μία θέση στην ομάδα της Opel Rallye Junior Team στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου ώστε να αντιμετωπίσουν τα κορυφαία ταλέντα της Ευρώπης κάτω των 27 ετών στα πλαίσια του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior, στο τιμόνι του ADAM R2 190 ίππων, του πιο επιτυχημένου σήμερα αγωνιστικού αυτοκινήτου ράλλυ της κατηγορίας του. Οι οδηγοί αυτοί θα βρεθούν στα χνάρια των Μαριάν Γκρίμπελ, Εμίλ Μπέρκβιστ, Τζούλιους Τάνερτ και Γιάρι Χούτουνεν, τωνκαλύτερων νέων οδηγών του Cup κατά τις αγωνιστικές περιόδους από το 2013 έως το 2016.
Αυτό και μόνο αρκεί για να παρακολουθήσει κάποιος τη δράση μετά τα περάσματα των αστέρων του WRC στο ADAC Rallye Deutschland. Οι θεατές που ξέρουν δεν θα φύγουν από την ειδική διαδρομή πριν περάσει και η ομάδα των άγριων ADAM…