Η Ζάουμπερ ανακοίνωσε ότι ο Γιοργκ Τσάντερ θα ενταχθεί στο δυναμικό της ομάδας της Φόρμουλα Ένα ως τεχνικός διευθυντής για την έναρξη της σεζόν του 2017.
Ο Γερμανός, ο οποίος αυτή τη στιγμή κατέχει το ίδιο πόστο στην Audi Sport, έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την ελβετική ομάδα, καθώς διετέλεσε αρχισχεδιαστής της Ζάουμπερ το 2006 και το 2007. Ο Τσάντερ διαθέτει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς έχει θητεύσει στη Φόρμουλα Ένα με τις Τογιότα, BAR-Χόντα, Γουίλιαμς και Brawn, ενώ εργάζεται στην Audi από το 2010. «Ύστερα από πολλά χρόνια στο κορυφαίο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αντοχής, είμαι πολύ ικανοποιημένος που γίνομαι τεχνικός διευθυντής και που αναλαμβάνω την πρόκληση… στη νέα εποχή της Φόρμουλα Ένα» τονίζει μεταξύ άλλων ο Γερμανός σε σημερινή ανακοίνωση της Ζάουμπερ.
Η γενική διευθύντρια της Ζάουμπερ, Μονίσα Κάλτενμπορν, δήλωσε μεταξύ άλλων για την πρόσληψη του Τσάντερ: «Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την εφαρμογή των στρατηγικών στόχων μας, προκειμένου να οδηγήσουμε την ομάδα σε μια νέα και με επιτυχίες εποχή. Ο Τσάντερ “κολλάει” καλά στην ομάδα μας, διαθέτει πολλή τεχνογνωσία στη Φόρμουλα Ένα, καθώς και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό γενικότερα. Ως τεχνικός διευθυντής θα έχει την επίβλεψη και την ευθύνη για όλα τα τεχνικά τμήματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα σημειώσουμε πρόοδο μαζί του».
Η απόκτηση του Τσάντερ ακολουθεί την εξαγορά της Ζάουμπερ από την ελβετική επενδυτική εταιρεία “Longbow Finance” τον Ιούλιο και έρχεται ενόψει των σημαντικών αλλαγών στους κανονισμούς της Φόρμουλα Ένα για τη νέα σεζόν, οι οποίες ελπίζει η ομάδα ότι θα τη βοηθήσουν να βελτιωθεί, καθώς δεν έχει βαθμολογηθεί μέχρι στιγμής στο τρέχον πρωτάθλημα, ενώ απομένουν δύο γκραν πρι για το τέλος της χρονιάς.
Υπενθυμίζεται ότι η Audi, η οποία είναι μέλος του ομίλου Volkswagen, αποφάσισε πρόσφατα να αποχωρήσει από τον φημισμένο αγώνα 24 ωρών του Λε Μαν και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, προκειμένου να χρησιμοποιήσει τους συγκεκριμένους πόρους για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Formula E. Από την πλευρά της, η Volkswagen έκανε γνωστό ότι θα αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, στο πλαίσιο των στρατηγικών κινήσεων που έχει επιλέξει και οι οποίες θα την βοηθήσουν να ξεπεράσει το σκάνδαλο των παραποιήσεων στις εκπομπές ρύπων της.
Η Volkswagen δίνει μάχη για να ξεπεράσει το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που εγκαταστάθηκε για να καλύψει τις τοξικές εκπομπές σε περίπου 11 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο. Το σκάνδαλο αυτό αναμένεται να της κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις και μετασκευές οχημάτων.