Η ΑΕΛ με ανακοίνωσή της τόνισε ότι εξετάζει τρόπους για την ευκολότερη πρόσφαση των φιλάθλων στο γήπεδο, ζητώντας και από τον κόσμο της να καταθέσει προτάσεις.

Η ΑΕΛ με ανακοίνωσή της τόνισε ότι εξετάζει τρόπους για την ευκολότερη πρόσφαση των φιλάθλων στο γήπεδο, ζητώντας και από τον κόσμο της να καταθέσει προτάσεις.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

«Η ΠΑΕ ΑΕΛ ενημερώνει τους χιλιάδες πιστούς φίλους της, πως παρά την εξοντωτική οικονομική επιβάρυνση στην οποία υπόκειται για να εξασφαλίζει τη χρήση του AEL FC ARENA, δεν έχει πάψει στιγμή να εξετάζει τρόπους βελτίωσης της πολιτικής της επί των εισιτηρίων, προκειμένου να προσελκύσει στους αγώνες της όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.

Επί του προκειμένου, από το ξεκίνημα της αγωνιστικής περιόδου μέχρι και σήμερα έχουμε καταβάλει προς την “Γήπεδο Λάρισας” Α.Ε. το συνολικό ποσό των 125.000€, χωρίς να υπολογίζονται ο ΦΠΑ, η ασφάλιση και εν γένει το κόστος συντήρησης, προετοιμασίας και λειτουργίας του γηπέδου για τους αγώνες, το οποίο έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου η ΠΑΕ. 

Ομοίως, εδώ και λίγο χρονικό διάστημα, λόγω της κακής κατάστασης του αγωνιστικού χώρου, η ΠΑΕ ΑΕΛ ανέλαβε εξ ολοκλήρου το κόστος προσωπικού και εξοπλισμού για την συντήρηση και του χλοοτάπητα (πρόσληψη 2 υπαλλήλων, αγορά 2 τρακτέρ, προμήθεια ποιοτικών υλικών), με τα πρώτα βελτιωτικά αποτελέσματα να γίνονται κιόλας ορατά από τον αγώνα με την ΑΕΚ.

Αν μάλιστα στο κόστος χρήσης του ομολογουμένως υπερσύγχρονου αλλά και πλέον ακριβού γηπέδου στο ελληνικό ποδόσφαιρο, προσθέσουμε την υστέρηση στα πάγια έσοδα σε σχέση με τους αντιπάλους μας τουλάχιστον κατά 700.000€, λόγω της στάσης του ΟΠΑΠ για την χορηγία της φανέλας αλλά και του UEFA Solidarity, ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί τον αγώνα που δίνει καθημερινά η ΠΑΕ ΑΕΛ για να σταθεί στο επίπεδο λειτουργίας που βρίσκεται σήμερα, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα μια άκρως ανταγωνιστική ομάδα με πολλές προοπτικές, αλλά και ηλικιακά τμήματα υψηλών προδιαγραφών.

Παρ’ όλα αυτά, θεωρούμε πως η οικονομική συγκυρία επιβάλει την διαρκή αναζήτηση λύσεων, που χωρίς να επιβαρύνουν οποιονδήποτε, θα επιτρέπουν την ευκολότερη πρόσβαση στους αγώνες όσο το δυνατόν περισσότερων φιλάθλων, ιδιαίτερα μέσω των θυρών 3 και 10, προκειμένου να εξασφαλίζεται και η μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα στην στρατηγικού ενδιαφέροντος ανατολική πτέρυγα του γηπέδου.

Στη διάθεσή μας υπάρχουν διάφορες προτάσεις, οι οποίες και εξετάζεται να εφαρμοστούν σταδιακά απ’ τον προσεχή εντός έδρας αγώνα με τον Πανιώνιο. Ωστόσο οι φίλαθλοί μας μπορούν να στέλνουν τις δικές τους προτάσεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@aelfc.gr (υπόψη Διεύθυνσης Οικονομικού), βέβαιοι ότι επίσης θα εξεταστούν επί ίσοις όροις».