Τρίτη φετινή νίκη για τον Τιερί Νεβίλ και θρίαμβος για την Hyundai που πέτυχε το 1-2 με τον Χέιντεν Πάτον δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που βλέπει τον Νεβίλ να τον πλησιάζει στο πρωτάθλημα οδηγών.

Τρίτη φετινή νίκη για τον Τιερί Νεβίλ και θρίαμβος για την Hyundai που πέτυχε το 1-2 με τον Χέιντεν Πάτον δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που βλέπει τον Νεβίλ να τον πλησιάζει στο πρωτάθλημα οδηγών.

Χωρίς να είναι φαβορί για την νίκη στην Πολωνία (καλύτερη εμφάνιση μία τρίτη θέση το 2014), ο Νεβίλ, κατάφερε φέτος να αλλάξει τα δεδομένα. Τη νίκη της Κορεάτικης εταιρίας έκανε μεγαλύτερη ο Χέιντεν Πάτον τερματίζοντας δεύτερος. Αυτό είναι το πρώτο 1-2 της Hyundai από το Ράλλυ Γερμανίας του 2014. Με αυτή την επιτυχία ο Νεβίλ  μείωσε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τον Οζιέ, ο οποίος πλέον έχει προβάδισμα 11 βαθμών.

Στην Πολωνία, η διαφορά από τον δεύτερο Πάτον μπορεί να ήταν μεγάλη (1:23″) αλλά η νίκη μόνο εύκολη δεν ήταν. Από την πρώτη ημέρα του αγώνα, ο 29χρονος Βέλγος έδωσε “μάχη” με τον Οτ Τάνακ για τη νίκη. Όμως την τελευταία ημέρα ο Εσθονός στάθηκε άτυχος βγήκε από το δρόμο και χτύπησε σε δέντρο. Παρόλο που τερμάτισε την διαδρομή. έχοντας πέσει τρίτος στη γενική κατάταξη, η κατάσταση του αυτοκινήτου ήταν τέτοια που δεν του επέτρεψε να συνεχίσει.
 
Ο Νεοζηλανδός Πάτον ξεκίνησε προσεχτικά την πρώτη ημέρα, έκανε την επίθεσή του τη δεύτερη (ήταν τρίτος στη γενική κατάταξη) και η τύχη τον βοήθησε την τρίτη ημέρα του αγώνα όταν η εγκατάλειψη του Τάνακ τον έφερε δεύτερο.Αυτό το podium ήταν το πρώτο του για φέτος και μάλιστα στον πρώτο του τερματισμό μετά από δύο συνεχόμενες εγκαταλείψεις σε Πορτογαλία και Σαρδηνία.

Ακόμα ένας οδηγός που εκμεταλλεύθηκε την εγκατάλειψη του Οτ Τάνακ ήταν ο συναθλητής του στην M-Sport, Σεμπαστιάν Οζιέ . Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής , ήταν μακριά από τη μάχη της κορυφής με λάθη και ατυχίες να τον κρατούν μακριά από τους πρώτους . “Δεν μου άξιζε μία θέση στο βάθρο” δήλωσε στο τέλος του αγώνα ο Οζιέ , ο οποίος τερμάτισε τρίτος αλλά δεν κέρδισε ούτε μία ειδική διαδρομή.

Πίσω από τον Οζιέ τερμάτισε ο Ντάνι Σόρντο, που έδωσε πολύτιμους βαθμούς στη Hyundai. 

Η μάχη για την πέμπτη θέση της γενικής, ήταν υπόθεση δύο νεαρών οδηγών των: Στεφάν Λεφέβρ και Τιμού Σούνινεν. Ο Φινλανδός οδηγούσε για πρώτη φορά το Ford Fiesta WRC της M-Sport, έδειξε πολύ γρήγορη προσαρμογή και αν δεν είχε πραγματοποιήσει ένα τετ α κε στην τελευταία διαδρομή  του αγώνα, θα ήταν πέμπτος. Παρόλα αυτά, το ντεμπούτο του ήταν εξαιρετικό (κέρδισε και μία ειδική) και περιμένουμε να τον δούμε στην Φινλανδία.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1Τιερί Νεβίλ (Hyundai Motorsport)2 ώρες 40:46,1″
2 Χέιντεν Πάτον (Hyundai Motorsport) +1:23.9″
3 Σεμπαστιάν Οζιέ (M-Sport World Rally Team Ford) +2: 20,8″
4 Ντάνι Σόρντο (Hyundai Motorsport) +2:47,4″
5 Στεφάν Λεφέβρ (Citroen Total Abu Dhabi) +3:11,8″
6. Τιμού Σούνινεν (M-Sport World Rally Team Ford) +3:16,8