Περισσότερα από 14,4 εκατ. δολάρια αναμένεται να αποφέρει στην Κιμ Καρντάσιαν η νέα σειρά μακιγιάζ που θα κυκλοφορήσει.
Και μη φανταστείτε ότι αυτό το ποσό υπολογίζεται σε ετήσια ή μηνιαία βάση, αλλά σύμφωνα με το περιοδικό WWD, τα χρήματα αυτά θα συγκεντρωθούν μέσα σε λίγα λεπτά μετά την κυκλοφορία της σειράς.
Πλέον η διάσημη τηλεπερσόνα και επιχειρηματίας, που είναι γνωστή για τις γνώσεις της στο μακιγιάζ είναι έτοιμη να ξεκινήσει το πρώτο της εγχείρημα στον χώρο της ομορφιάς με την σειρά KKW Beauty.
Την ανακοίνωση για τα νέα της επιχειρηματικά βήματα τα έκανε την περασμένη εβδομάδα μιλώντας στο συνέδριο γυναικών του Forbes Women, και στη συνέχεια η 36χρονη σταρ των ριάλιτι δήλωσε στο WWD ότι είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στο έντονο αίτημα των ακολούθων της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα πρώτα της βήματα στο χώρο της ομορφιάς τα έκανε τον Απρίλιο, καθώς συνεργάστηκε με την εταιρεία Kylie Cosmetics, που έχει ιδρύσει η μικρότερη αδελφή της Κάιλι Τζένερ και είναι ιδιαιτέρως επιτυχημένη, κυκλοφορώντας το σετ με κραγιόν KKW. Σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το ΑΟL μέσα σε λίγα λεπτά πωλήθηκαν 300.000 πακέτα των 45 δολαρίων το καθένα, αποφέροντας κέρδη της τάξης των 13,5 εκατ. δολαρίων.
«Έχουμε ένα κακό μοντέλο, έχουμε και μία πολύ καλή γενική ιδέα για το τι μπορεί να αρέσει στους πελάτες μας. Είμαστε σίγουρα καλά προετοιμασμένοι για τη ζήτηση», δήλωσε η Κιμ σημειώνοντας ότι τα κραγιόν μέσω της εταιρείας της αδελφής της ξεπούλησαν μέσα σε λίγα λεπτά.
Έτσι πηγές της βιομηχανίας της ομορφιάς, που επικαλείται το AOL, αναμένουν ότι μέσα σε πέντε λεπτά η νέα σειρά της Κιμ θα ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 300.000 σετ των κραγιόν αποφέροντας περισσότερα από 14,4 εκατ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι το brand name Καρντάσιας και Τζένερ κατέχουν μεγάλη δύναμη στον χώρο των πωλήσεων και μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια στον χώρο της ομορφιάς όπως είναι η L’Oreal, η Estee Lauder, η P & G, Coty και η Unilever.
Ήδη η Κιμ ξεκίνησε να παρουσιάζει στα 101 εκατ. ακολούθους που έχει στο Instagram το νέο της εγχείρημα από την περασμένη εβδομάδα, ενώ σήμερα Τετάρτη 21 Ιουνίου μπαίνει σε λειτουργία και το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Μία ιδέα από τη συσκευασία της σειράς, εικόνες από τη διαφημιστική καμπάνια, βιντεάκια με την ημερομηνία κυκλοφορίας της συλλογής έχουν αποσπάσει εκατομμύρια σχόλια και like, ως προάγγελος για το τι πρόκειται να συμβεί σήμερα.