Δεδομένη πρέπει να θεωρείται η αύξηση του κινέζικου τουρισμού προς την Ευρώπη και την Ελλάδα κατ’επέκταση, όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ o Γιώργος Παπαχρήστος διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης πλατφόρμας διεπιχειρησιακού εμπορίου Toorbee, που φιλοδοξεί να γεφυρώσει το χάσμα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και προβληθούν στην αγορά της Κίνας.

Η πρώτη ελληνική Start-Up παροχής εξειδικευμένων B2B υπηρεσιών στο χώρο του τουρισμού, υπογραμμίζει ο Γιώργος Παπαχρήστος φιλοδοξεί να γίνει η «γέφυρα» μεταξύ μεγάλων online τουριστικών πρακτόρων της Κίνας και μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων της Ευρώπης συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η εταιρία που τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης πάνω από 50% προσφέρει οπτιακουστικές λύσεις στα μέλη της πλατφόρμας, ώστε με τον τρόπο αυτό να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οπως σημειώνει ο κ. Παπαχρήστος, η κινέζικη αγορά είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δεν έχει καμια σχέση με τις παραδοσιακές. Για παράδειγμα ένας Κινέζος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως γίνεται η παρασκευή ενός παραδοσιακού ελληνικού φαγητού σε έναν ελληνικό προορισμό, οπότε είναι χρήσιμο το οπτιακουστικό υλικό ώστε να αντιληφθεί αυτή την υπηρεσία, αναφέρει ο κ. Παπαχρήστος.

Eνδεικτικό της δυναμικής του κινέζικου τουρισμού αποτυπώνεται και στην ταξιδιωτική δαπάνη του, που όπως τονίζεται ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ την ημέρα και είναι μακράν στην κορυφή των τουριστών με τις υψηλές δαπάνες ανά ταξίδι. Η ελληνική Start-up βρίσκεται σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, ενώ ήδη έχει προβεί σημαντικές συνεργασίες με ταξιδιωτικούς πράκτορες στην Κίνα.