Από το Γαλλικό Grand Prix του 2008 είχαν να βρεθούν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης οι Ferrari. Ο Φέτελ πήρε την πρώτη του pole position στη Ρωσία, τη δεύτερη για λογαριασμό της Ferrari και την 47η της καριέρας του.
Διαφορά μικρότερη από ένα δέκατο του δευτερολέπτου είχαν τα δύο μονοθέσια της Scuderia στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix στους δρόμους του Ολυμπιακού χωριού στο Σότσι. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκινά από την καλύτερη θέση της εκκίνησης με δεύτερο τον Κίμι Ραϊκόνεν. Η δεύτερη σειρά της εκκίνησης είναι υπόθεση της Mercedes με τρίτο τον Βαλτέρι Μπότας και τέταρτο τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο έκλεισε την πρώτη πεντάδα
Η ιδιαιτερότητα της διαδρομής στο Σότσι είναι ότι δεν είναι πίστα αλλά οι δρόμοι που συνδέουν τους διαφορετικούς ολυμπιακούς χώρους . Η στροφή που ξεχωρίζει είναι η τρίτη. Πρόκειται για μία αριστερή υψηλής ταχύτητας και μακριάς ακτίνας, που περιβάλλει το περίφημο Olympic Medal Plaza. Η στροφή αυτή δεν ορίζει μόνο την ισορροπία και την απόδοση των αυτοκινήτων, αλλά είναι επίσης απαιτητική για τους οδηγούς για τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μπορεί να ξεκινά από την καλύτερη θέση της εκκίνησης αλλά είναι ο Λιούις Χάμιλτον αυτός που έχει τις περισσότερες νίκες στη Ρωσία. Ο τριπλός παγκόσμιος πρωταθλητής έχει κερδίσει τους πρώτους δύο αγώνες στο Σότσι και ίσως να το είχε καταφέρει και πέρυσι αν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα στον κινητήρα.
Δεν είναι όμως μόνο ο Χάμιλτον που κυριαρχεί στο Σότσι αλλά και η Mercedes. Από τους 159 γύρους αγώνων που έγιναν μέχρι σήμερα στη Ρωσία, τα Silver Arrows τους οδήγησαν όλους (100 ο Χάμιλτον , τους υπόλοιπους ο Νίκο Ροσμπεργκ) από την πρώτη θέση.
Θα υπάρξει κάποια άλλη ομάδα στο βάθρο του Σότσι;
Μόνο πέντε ομάδες, από το starting grid της Κυριακής, έχουν βρεθεί στο podium στη Ρωσία με τον Χάμιλτον να έχει ανέβει τρεις φορές. Από τις ομάδες μόνο η Red Bull δεν τα έχει καταφέρει .
Η ταυτότητα του αγώνα
Γόμα ελαστικών: Μωβ διακριτικά Πολύ μαλακή γόμα (Ultra soft)
Αριθμός στροφών: 18
Απόδοση φρένων: Πολύ έντονη 8/10
Απόδοση κινητήρα: Υψηλή (61%)
Αλλαγές ταχυτήτων: Μέση (66 αλλαγές σε κάθε γύρο)
Μέση ωριαία ταχύτητα: 220 χλμ/ώρα
Δείτε το video της ημέρας εδώ: