Ανοιχτό sport διθέσιο αυτοκίνητο, φτιαγμένο για να οδηγείται εκτός πόλης ή εντός αυτής. Όσο για την διαδρομή; Όποια και να είναι θα γίνει η αγαπημένη σας.

Από τα 124 Spider, στην συνέχεια τους  τα Bertone Europa, την Barchetta και τώρα τον νέο 124 Spider η Fiat έχει μακριά παράδοση στα ανοιχτά αυτοκίνητα. 

Από τα μέσα της  δεκαετίας του 60 ως τώρα οι Ιταλοί του Τορίνο, πρόσφεραν και προσφέρουν τη δυνατότητα για σπορ βόλτες με ανοιχτή οροφή, τον αέρα στο πρόσωπο και εμφάνιση από το ευρωπαϊκό σινεμά.

Προϊόν Ιταλοϊαπωνικής συμμαχίας το νεότερο 124 Spider δημιουργείτε σε μια κοινή γραμμή παραγωγής με το Mazda MX-5, με τη Fiat να αλλάζει εξωτερικά (και με τον κινητήρα) το δικό της μοντέλο. Το σύγχρονο Spider δεν είναι ρετρό, όμως με μικρές αλλαγές στα σημεία συνδέει το τότε με το τώρα. Το μεγάλο καπό, οι τονισμένες γραμμές πάνω από τα φτερά εμπρός και πίσω, καθώς και οι καμπύλες έχουν χαρακτηριστικά που θυμίζουν περισσότερο το ανοιχτό και σπάνιο Fiat Dino παρά το πρώτο 124. Τα LED φώτα εμπρός ταιριάζουν στα ρετρό χαρακτηριστικά και το κυρτό παρμπρίζ αγκαλιάζεται από ασημένιο πλαίσιο για να δώσει ακόμα πιο premium εικόνα (όπως και τα roll-bars).

Ιταλική φινέτσα και  ιαπωνική κουλτούρα δίνουν ένα ποιοτικό εσωτερικό. Όμορφος και ευανάγνωστος ο πίνακας οργάνων με δυο αναλογικά  όργανα. Η οθόνη επτά ιντσών (στο κέντρο της κονσόλας συμπληρώνει τις σύγχρονες ανάγκες ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και πλοήγησης που προσφέρει το σύστημα infotainment. Οι θέσεις για μικροαντικείμενα περιορίζονται σε ελάχιστες,  ενώ δεν υπάρχει ποτηροθήκη (καφές στο δρόμο μόνο εσπρέσο και μετά από στάση).  

Πίσω από τους επιβάτες ένας χώρος αποσκευών 140 λίτρων επαρκεί για τα σακβουαγιάζ του τριήμερου, ενώ η οροφή είναι υφασμάτινη και χειροκίνητη για τον sport χαρακτήρα του οχήματος. Είναι απλή στο άνοιγμα και κλείσιμο έχει σωστή εφαρμογή και ηχομόνωση.

Ο κινητήρας προσφέρει χαμηλό κυβισμό (1400 κ.εκ.) δύναμη (140 ίπποι) και χαμόγελα με την ζωηρή απόδοσή του. Βέβαια όλα αυτά φέρνουν αυξημένη κατανάλωση αν έχετε στο μυαλό σας το παιχνίδι. 

Με κλειστή την κουκούλα το εσωτερικό είναι ήσυχο και λίγο κλειστοφοβικό χωρίς να σας ταλαιπωρεί στα μικρά ταξίδια. Η ανάρτηση προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στην σωστή ανάγνωση του δρόμου και στην απορρόφηση των κακοτεχνιών των δρόμων μας. Το παιχνίδι ξεκινά, όταν απενεργοποιήσετε τα ηλεκτρονικά και γλιστράτε το πίσω μέρος. Αν γνωρίζετε την τεχνική η διαδικασία σας προκαλεί να την ζήσετε ξανά και ξανά. Γι’ αυτό άλλωστε αγοράζετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. 

Τιμή βασικής έκδοσης από 31.000 ευρώ Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής έκδοση Lusso 33.000 ευρώ

Δείτε το video με την ιστορία του 124 Spider: