Και σε ακόμα δύο πυλώνες.Η Nintendo έχει ξεκινήσει να επικεντρώνεται στην επέκταση της πνευματικής...

Και σε ακόμα δύο πυλώνες.

Η Nintendo έχει ξεκινήσει να επικεντρώνεται στην επέκταση της πνευματικής της ιδιοκτησίας η οποία περιλαμβάνει θεματικά πάρκα, video content και merchandising.

Σε ένα σύντομο οικονομικό report, ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, ανέφερε τον τρόπο που έχει εξελίξει η εταιρεία τη στρατηγική της επέκταση από την εποχή του DS και του Wii, σκοπεύοντας να δώσει σε περισσότερους ανθρώπους πρόσβαση στο περιεχόμενο της.

Η στρατηγική αυτή υιοθετήθηκε εξαιτίας της προκατάληψης ότι τα games είναι μόνο για ένα συγκεκριμένο group και στόχος της ήταν να βεβαιώσει ότι ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να παίζει, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή προηγούμενης εμπειρίας στο gaming.

Έτσι λοιπόν η Nintendo είχε τεράστια επιτυχία με τις δύο παραπάνω κονσόλες, αλλά με τη βοήθεια των φορητών συσκευών μπορεί να ανεβεί σε τελείως διαφορετικά επίπεδα.

Αντί να σκέφτεται πως θα φέρει σε κάθε σπίτι τις κονσόλες της αποφάσισε να επεκταθεί σε ένα ευρύτερο ακροατήριο με τη χρήση των φορητών συσκευών.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν ώθησαν τη Nintendo να οργανώσει τη στρατηγική της σε τρεις πυλώνες: θα είναι μια εταιρεία αφοσιωμένη στη δημιουργία video games δίνοντας μάλιστα έμφαση και στο mobile gaming ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσει και τη συνολική πνευματική της ιδιοκτησία.

Ο πρώτος πυλώνας που σχετίζεται με την αφοσίωση στα video games είναι προφανώς ο βασικότερος αφού η εταιρεία στον πυρήνα της είναι ακριβώς αυτό. Ήδη από την επίσημη κυκλοφορία του switch η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει 32 εκατομμύρια κονσόλες ενώ το Nintendo Switch Online ξεπέρασε τα 8 εκατομμύρια subscribers.

O δεύτερος πυλώνας, αυτός που επικεντρώνεται στις φορητές συσκευές, αποσκοπεί στο εκμεταλλευτεί την τεράστια απήχηση των mobile συσκευών έτσι ώστε να αυξηθούν τα επίπεδα επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και των παικτών.

Για τον λόγο αυτό η εταιρεία μάς έφερε τίτλους όπως τα Super Mario Run, Fire Emblem Heroes ενώ το Mario Kart Tour και Dr. Mario World θα κάνουν και αυτά την εμφάνιση τους αργότερα μέσα στο χρόνο.

Ο τελευταίος πυλώνας, αυτός της επέκτασης της πνευματικής ιδιοκτησίας θα επιτρέψει στη Nintendo να προσελκύσει ένα ακροατήριο μεγαλύτερο από κάθε άλλη φορά στο παρελθόν.

Έχοντας αυτούς τους τρεις πυλώνες σαν κατευθυντήρια γραμμή, η εταιρεία σκοπεύει να φτάσει σε νέα ύψη μέσα στο 2019.


Πηγή: IGN Greece