2 στα 2.Περίεργες καταστάσεις δημιούργησε το νέο roadmap του Battlefield V, το οποίο κατάφερε να...

2 στα 2.

Περίεργες καταστάσεις δημιούργησε το νέο roadmap του Battlefield V, το οποίο κατάφερε να παραξενέψει παίκτες και developers του παιχνιδιού, υποσχώμενο in-game οχήματα, τα οποία δεν μπορούσαν να υπάρχουν στη χρονική περίοδο, όπου εξελίσσεται το παιχνίδι.

Σε ένα σχετικό Reddit thread, χρήστες της πλατφόρμας έθεσαν ερωτήσεις στη DICE γύρω από τις υποσχέσεις του roadmap, που αποτυπώθηκαν σε μια εικόνα που κυκλοφόρησε από την ίδια τη DICE. Η κατάσταση έφτασε σε τέτοιο σημείο, που ο community manager του παιχνιδιού, Jeff Braddock, παραδέχτηκε, πως το roadmap του παιχνιδιού δεν είναι ακόμη οριστικό.

“Αυτό δεν είναι το παρόν roadmap”, έγραψε. “Εννοώ, ας είμαστε ειλικρινείς πλέον, ακόμη και το τωρινό roadmap δεν είναι έγγυρο σε αυτό το σημείο”. Το πιο πρόσφατο είναι αυτό εδώ“.

 

Οι υποσχέσεις που έγιναν τον Ιούνιο, που μας πέρασε, έχουν πλέον ακυρωθεί και αντικατασταθεί.

Αφού ο ίδιος ο Braddock μίλησε με τους developers υπεύθυνους για τα οχήματα του παιχνιδιού, είχε να πει τα εξής: “Η απάντηση που έλαβα από τους devs στον τομέα των οχημάτων ήταν ‘Για τι πράγμα μιλάς;’ όταν του έδειξα την εικόνα που είδα στο subreddit. ‘Αυτό είναι λάθος. Τα νέα οχήματα και gadgets του επόμενου chapter θα είναι με θέμα το Pacific’.”

“Είμαστε εξαγριωμένοι με την ανακρίβεια του συγκεκριμένου roadmap και αυτό το συναίσθημα έχει φτάσει στην ηγεσία του στούντιο, αλλά και στην ομάδα μάρκετινγκ, για να βρούμε τον λόγο πίσω από την έκδοση αυτής της εικόνας. Το κείμενο του άρθρου δεν μιλά ούτε για οχήματα, ούτε για gadgets, αλλά για όπλα και Elites. Είναι εντελώς ανακριβές. Ζητώ συγνώμη”.

Την κατάσταση που επικρατεί αυτήν τη στιγμή στη DICE, περιέγραψε και το τότε review του IGN Greece, όπου τονίσαμε, πως “η DICE και η ΕΑ έχουν χάσει πλέον την ταυτότητα της σειράς”, κάτι που φαίνεται και στον τρόπο, με τον οποίον μεταχειρίζονται και τα roadmaps του παιχνιδιού.


O Γιώργος είναι αρθρογράφος του IGN Greece και βγαίνει από την σπηλιά του 3 φορές το χρόνο, για να διαδώσει τη σημασία των memes στο κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικό Zeitgeist.

Πηγή: IGN Greece