Αλλάζουν τα πράγματα.H Nvidia ανακοίνωσε πως το Minecraft θα δεχθεί υποστήριξη για ray tracing...

Αλλάζουν τα πράγματα.

H Nvidia ανακοίνωσε πως το Minecraft θα δεχθεί υποστήριξη για ray tracing, μέσα στον επόμενο χρόνο, όπως αναφέρει το PCGamer.

Μετά την ακύρωση του Super Duper Graphics Pack, που αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για την Mojang, έρχεται νέα συνεργασία με την Nvidia, η οποία θα ευνοήσει τους παίκτες του PC, εφόσον φυσικά έχουν κάρτα γραφικών που να μπορεί να υποστηρίξει το ray tracing.

Το update θα είναι δωρεάν, αλλά μην ξεχνάτε ότι το Minecraft, από μόνο του είναι απαιτητικό, από άποψη συστήματος. “Το Ray tracing είναι το μέλλον του Minecraft” είπε ο Saxs Persson, creative director του franchise του Minecraft στη Microsoft. “Η GeForce RTX δίνει στο Minecraft μια εντελώς καινούργια αίσθηση. Κανονικά, ένα κομμάτι χρυσού απλά είναι κίτρινο, αλλά με την λειτουργία του ray tracing, θα μπορείτε να δείτε πολλές περισσότερες λεπτομέρειες. Ακόμα και την αντανάκλαση του εαυτού σας.”

Η λειτουργία αυτή δεν είναι πολύ διαδεδομένη σε παιχνίδια ακόμα, αλλά το έχουμε δει ήδη σε παιχνίδια με αληθοφανείς κόσμους, όπως το Battlefield 5, το Shadow Of The Tomb Raider και στο μέλλον, το Doom Eternal.

Πηγή: Polygon

“Το path tracing προσομοιώνει τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρεται το φως σε μια σκηνή”, ανέφερε η Nvidia. “Παρουσιάζει ένα ενιαίο μοντέλο για υπολογισμούς φωτισμού, για πολλούς διαφορετικούς τύπους εφέ, που έχουν παραδοσιακά εφαρμοστεί χωριστά, χρησιμοποιώντας rasterized ή hybrid renderers.”

Πάμε να δούμε τι θα φέρει το path tracing στο Minecraft, σύμφωνα με την Nvidia και την Mojang:

● Άμεσο φωτισμό από τον ήλιο, τον ουρανό και διάφορες πηγές φωτός, συμπεριλαμβανομένων των εκπεμπόμενων επιφανειών, όπως το glowstone και η λάβα

● Ρεαλιστικές σκληρές και μαλακές σκιές ανάλογα με το μέγεθος, το σχήμα και την απόσταση της πηγής φωτός

● Emissive lighting ανά πίξελ

● Έμμεσος διάχυτος φωτισμός (διάχυτος παγκόσμιος φωτισμός)

● Έμμεσος κατοπτρικός φωτισμός (ανακλάσεις)

● Διαφανή υλικά με αντανάκλαση, διάθλαση και σκέδαση (βιτρό, νερό, πάγος)

● Ατμοσφαιρική σκέδαση και πυκνότητα (ογκομετρική ομίχλη, άξονες φωτός, ρεαλιστικός ουρανός)

Για περισσότερα νέα, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.


H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι News Overlord στο Gaming Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming Buddies!

Πηγή: IGN Greece