Η διοίκηση της Ρόμα αποφάσισε την τελευταία ημέρα των μετεγγραφών να συμβάλει και αυτή στην εύρεση εξαφανισμένων παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Η διοίκηση της Ρόμα αποφάσισε την τελευταία ημέρα των μετεγγραφών να συμβάλει και αυτή στην εύρεση εξαφανισμένων παιδιών σε όλο τον κόσμο. Οι ιθύνοντες της ιταλικής ομάδας συνεργάστηκαν με το εθνικό κέντρο αγνοουμένων και παιδιών, από το οποίο πήρε φωτογραφίες παιδιών από όλο τον κόσμο, τα οποία αγνοούνται. Αυτές τις φωτογραφίες τις πόσταραν δίπλα στις μετεγγραφές που πραγματοποίησαν την τελευταία ημέρα της καλοκαιρινή μετεγγραφικής περιόδου. 

Με αυτό τον τρόπο θέλησαν να ευαισθητοποιήσουν τους φιλάθλους τους σε όλο τον κόσμο και να τους κάνουν να βοηθήσουν στην εύρεση των αγνοουμένων παιδιών. Από την καμπάνια της Ρόμα βρέθηκαν δυο παιδιά, σε Αγγλία και Βέλγιο, τα οποία είναι καλά στην υγεία τους.

Οι φωτογραφίες των εξαφανισμένων παιδιών ήταν από την Ιταλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Ελλάδα, την Κένυα, τον Καναδά, την Αργεντινή, τη Γουατεμάλα, την Αλβανία, το Βέλγιο και την Ισπανία. 

Ο επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού της ιταλικής ομάδας, Πολ Ρότζερτς αποκάλυψε από που άντλησε την ιδέα αυτής της καμπάνιας. 

Ο Ρότζερς δήλωσε: “Η ιδέα για το νέο τρόπο ανακοίνωσης των μεταγραφών προέκυψε όταν διάβασα ένα άρθρο για την 25η επέτειο του βίντεο των Soul Asylum, “Runaway Train”. Σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο χρησιμοποιώντας σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”.

Στη συνέχεια, συμπλήρωσε: “Ο κόσμος ακολουθεί μαζικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του συλλόγου και οι ανακοινώσεις μας συγκεντρώνουν τρομερά επίπεδα αλληλεπίδρασης και ευαισθητοποίησης, σε όλον τον κόσμο. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, ότι ακριβώς τη στιγμή που η προσοχή του κόσμου είναι στραμμένη στην ανακοίνωση του συλλόγου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι για αυτοπροβολή μας, αλλά για να βοηθήσουμε να βρεθούν εξαφανισμένα παιδιά “.

Η καμπάνια της ιταλικής ομάδας: