Το θέλουμε;
Το Disintegration είναι ένα sci-fi first-person shooter και real-time strategy hybrid παιχνίδι, σε πραγματικό χρόνο από τον πρώην creative art director του Halo. Ήμασταν σε θέση να μιλήσουμε, εν συντομία, με τον Marcus Lehto στο PAX West, όπου συζητήσαμε για την προέλευση του Disintegration και τις κατευθύνσεις που μπορεί να πάρει στο μέλλον, όπως αυτή των esports.
O τίτλος ανακοινώθηκε επίσημα στην Gamescom φέτος. Θα κυκλοφορήσει από την Private Division και είναι είναι ένα υβριδικό FPS / RTS. Ουσιαστικά, συνδυάζει τα Το Disintegration ενός RTS με έναν χαρακτήρα πρώτου προσώπου, που πετά στο πεδίο της μάχης, σε ένα hover bike και διαλύει πράγματα.
Ένα πράγμα που έρχεται αμέσως στο μυαλό για τα παιχνίδια RTS και τα παιχνίδια FPS είναι τα esports. Ο Lehto λέει ότι το Disintegration μπορεί στην πραγματικότητα να υποστηριχθεί ως esport, αλλά μόνο αν ζητηθεί από την κοινότητα.
“Βασικά, αν εξελιχθεί προς αυτή την κατεύθυνση, έχουμε ήδη χτίσει τις βάσεις για να πάει στην κατεύθυνση των esports. Δεν επικεντρωνόμαστε στο να είναι ένας τέτοιος τίτλος από την αρχή. Δεν το κυνηγάμε. Κατασκευάζουμε ένα πραγματικά διασκεδαστικό παιχνίδι για πολλούς παίκτες. Αν γίνει έτσι, θα είναι πολύ διασκεδαστικό.”
Ο Lehto λέει ότι για έξι με οκτώ μήνες, το Disintegration ήταν στην πραγματικότητα ένα πλήρως λειτουργικό RTS. Έχοντας αρχικά αναπτυχθεί ως πνευματικός διάδοχος του Myth: The Fallen Lordsν, ο Lehto λέει ότι έχτισε τα θεμέλια της ιστορίας του Disintegration “πριν από έξι χρόνια”.
“Είχαμε πολλούς χαρακτήρες που λειτουργούσαν και εμφανίστηκαν σε αυτό το RTS. Αλλά απλά δεν ήταν αρκετά ξεχωριστό για μένα, προσωπικά. Ήταν πραγματικά τακτοποιημένο, αλλά δεν θα τραβούσε την προσοχή.”
Ένα άλλο στοιχείο σχετικά με το Disintegration, που είναι διαφορετικό από το Halo είναι τα sci-fi θέματα που αντιμετωπίζει το παιχνίδι. Ενώ Tο Halo ήταν για έναν ιερό πόλεμο που διεξήχθη ανάμεσα σε δύο στρατούς, το Disintegration είναι για μια ομάδα πρώην ανθρώπων-ρομπότ, που θέλουν να ξανακερδίσουν την ανθρωπιά τους.
“Αυτό είναι ένα από τα πράγματα, που ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος που ασχολήθηκα. Όλοι οι χαρακτήρες στο παιχνίδι μας είναι άνθρωποι, μέσα σε αυτά τα ρομπότ”, λέει ο Lehto. “Είναι συνηθισμένοι λαοί, όπως εσείς και εγώ. Δεν είναι τρελοί, στρατιώτες με τεστοστερόνη ή κάτι τέτοιο. Είναι φυσιολογικοί άνθρωποι, αλλά μπαίνουν σε αυτές τις ακραίες συνθήκες και είναι επιζώντες”.
Με μια μάχη και ιστορία που ακούγεται πολύ διαφορετική από το Halo, το Disintegration φαίνεται έτοιμο να προσφέρει μια νέα εμπειρία για τους φαν των sci-fi shooters. Ο τρόπος με τον οποίο τα στοιχεία RTS και FPS θα ενωθούν, ειδικά στο single player του Disintegration, παραμένει άγνωστο.
H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι News Overlord στο Gaming Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming Buddies!
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece