Με 4 ολόκληρα παιχνίδια.Η EA ανακοίνωσε την Τεχνική Δοκιμή Cloud Gaming, που θα επιτρέψει στους...

Με 4 ολόκληρα παιχνίδια.

Η EA ανακοίνωσε την Τεχνική Δοκιμή Cloud Gaming, που θα επιτρέψει στους φαν να δοκιμάσουν την cloud τεχνολογία της EA με τίτλους όπως τα FIFA 19, Titanfall 2, Need for Speed Rivals και Unravel.

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της EA, Ken Moss, πήγε στο Medium, για να συζητήσει το μεγαλύτερο βήμα της EA προς το cloud-based μέλλον της, από την ανακοίνωση για το Project Atlas πέρυσι. Οι παίκτες μπορούν να εγγραφούν τώρα για μια ευκαιρία να το δοκιμάσουν.

Ο κύριος σκοπός αυτού του τεστ είναι να “συγκεντρώσει περισσότερα inputs σε κλίμακα, για να ελέγξει την απόδοση και την ποιότητα της υπηρεσίας, σε μια ποικιλία συνθηκών δικτύου και σε πολλά σενάρια δρομολόγησης διακομιστών”. Αυτή η δοκιμασία θα επικεντρωθεί στο cloud gaming στον υπολογιστή, αλλά ο στόχος της EA είναι να επιτρέπει στους gamers να παίζουν οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή επιλέγουν.

Η EA θέλει να διασφαλίσει ότι «υπάρχει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών στο cloud, καθώς θα είναι σε θέση να προσαρμοστεί στις πραγματικές συνθήκες, συχνά λιγότερο από ιδανικές, όπως το ασταθές εύρος ζώνης και η δύναμη του δικτύου». Χρησιμοποιεί το Amazon Web Services (AWS) και το δημόσιο cloud, ώστε να μπορεί να “αναπτυχθεί όσο το δυνατόν πιο κοντά στους παίκτες, ακόμη και ενόψει ασταθών δικτύων και αλλαγών στο εύρος ζώνης”.

Τα τέσσερα παιχνίδια που επιλέχθηκαν για αυτή τη δοκιμασία, FIFA 19, Titanfall 2, Need for Speed Rivals και Unravel, έχουν σκοπό να βοηθήσουν την EA να δοκιμάσει πολλά διαφορετικά είδη παιχνιδιών για να εξασφαλίσει στους παίκτες την καλύτερη δυνατή απόδοση, όταν πλέον η υπηρεσία πάρει ολοκληρωτικά μορφή.

Επιπλέον, η EA θα δοκιμάσει την “τεχνική λειτουργία του cross play” που θα επιτρέψει στους παίκτες να παίζουν μαζί, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Επιπρόσθετα, ο στόχος είναι να διασφαλιστεί και το cross save.

Ο Moss δηλώνει ότι το gaming cloud είναι απλώς “ένα μέρος του ευρύτερου οράματός μας, για το πώς το cloud θα διαμορφώσει το μέλλον του gaming” και ότι “αυτές οι συνεχιζόμενες επενδύσεις στο cloud, distributed computer, AI, κοινωνικά χαρακτηριστικά και engines θα επαναπροσδιορίσουν τη δημιουργία και την ‘κατανάλωση’ παιχνιδιών. “

“Αυτό είναι το αποτέλεμα. Το cloud gaming έρχεται”, τόνισε ο Moss. “Δεν είναι πλέον θέμα του αν, αλλά του πότε. Είναι ακόμη πολύ νωρίς, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε αυτό το επόμενο βήμα και είναι υπέροχο να μπορούμε να το κάνουμε με μερικούς από εσάς στην κοινότητά μας. Αυτό αφορά την βελτίωση της ποιότητας των παιχνιδιών και των υπηρεσιών μας για ένα μελλοντικό cloud, οπότε αν υπάρξει μια ευκαιρία να ανυψωθεί η εμπειρία και να εμπνευστούν περισσότεροι άνθρωποι να παίξουν, θα την διερευνήσουμε ».

Η EA είναι μόνο ένας παίκτης στον χώρο του cloud, μαζί με τα Project xCloud από τη Microsoft και το Google Stadia. Οι υπηρεσίες αυτές προγραμματίζονται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο αντίστοιχα και, αναμφισβήτητα, θα ανοίξουν το δρόμο για όποτε η EA θα μπορέσει να ξεκινήσει ολοκληρωτικά το όραμά της για ένα μελλοντικό cloud.


H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι News Overlord στο Gaming Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming Buddies!

Πηγή: IGN Greece