Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μαςΟι developers του Open World, Obsidian Studios, δεν έχουν...

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας

Οι developers του Open World, Obsidian Studios, δεν έχουν πρόβλημα για ένα sequel στο ερχόμενο παιχνίδι αλλά δεν φαίνεται να θέλουν να πάνε σε open world.

Μιλώντας στο Game Informer, όταν ερωτήθηκε για ένα open-world sequel ο co-game director Leonard Boyarsky είπε: “Πιθανότατα. Αλλά νομίζω πως το franchise θα μείνει μακριά (από open-world). Είναι μια space opera όπου είσαι ένας τύπος ή μια τύπισσα που πετάει από μέρος σε μέρος εξερευνώντας το ηλιακό σύστημα. Ένας τεράστιος ανοιχτός κόσμος δεν θα έβγαζε νόημα.”

Video Game Release Dates for 2019 and Beyond: PS4, Xbox One, and Nintendo Switch

Ο narrative designer Nitai Podda είχε μια παρόμοια σκέψη, λέγοντας πως επειδή έχεις ένα μεγάλο budget δεν χρειάζεται απαραίτητα να φτιάχνεις μεγάλα παιχνίδια και είναι πολύ εύκολο να βαρεθείς και να κουραστείς με τεράστιους χάρτες.

Ξέρουμε πως το παιχνίδι έχει μεγάλες περιοχές αλλά όχι στο στυλ του Fallout και του Elder Scrolls. Οι πλανήτες που επισκέπτεσαι είναι ξεχωριστοί χάρτες με αρκετό περιεχόμενο ο καθένας που δεν συνδέονται μεταξύ τους. Απλά ταξιδεύεις από τον ένα στον άλλο.

Ο Boyarsky επίσης είπε πώς παρόλο που ελπίζουν για μεγαλύτερο budget για ένα μελλοντικό sequel, θέλουν να κρατήσουν το Outer Worlds σαν ένα μικρότερο project με μια μικρότερη ομάδα.

Το Outer Worlds έρχεται 25 Οκτωβρίου για PC, Xbox One και PS4. Εδώ μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα πρώτα 20 λεπτά του παιχνιδιού.

Για περισσότερα νέα από τον gaming κόσμο, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.

Πηγή: IGN Greece