Η εκστρατεία της Super League 1 να ενισχύσει το "Χαμόγελο του Παιδιού" μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε επιτυχία, ενώ η συνεργασία περνάει πλέον στο επίπεδο της οικονομικής στήριξης του οργανισμού

Κοντά στα 40.000 χαμόγελα συγκέντρωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η εκστρατεία της Super League 1 να στηρίξει το “Χαμόγελο του Παιδιού” και να το βοηθήσει με αυτόν τον τρόπο να αποκτήσει μεγαλύτερη διεισδυτικότητα στην ελληνική κοινωνία. Όπως ανακοίνωσε η διοργανώτρια της μεγάλης κατηγορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου, το #slgr_hamogelo έγινε νούμερο 1 τάση στο twitter. Πλέον, η συνεργασία των δύο πλευρών περνά στο επόμενο επίπεδο, αυτό της οικονομικής στήριξης του οργανισμού από τον ποδοσφαιρικό φορέα.

Η σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Super League 1 τη Δευτέρα αναφέρει:

“H πρωτοβουλία της Super League και όλων των ομάδων που την απαρτίζουν, να στηρίξουν το “Χαμόγελο του Παιδιού”, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς το #slgr_hamogelo έγινε #1 trend στο twitter και δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι χάρισαν το χαμόγελό τους, αλλά και τη στήριξή τους στα παιδιά!

Ένα χαμόγελο για τα παιδιά είναι το λιγότερο που μπορεί κάποιος να προσφέρει και η Super League, μαζί με όλες τις ομάδες, αγκάλιασε την κοινωνική αυτή δραστηριότητα, με εξωστρέφεια, σεβασμό και πάνω απ’ όλα με αγάπη για τα παιδιά, αξιοποιώντας την τεράστια δυναμική του πιο δημοφιλούς αθλήματος στη χώρα μας.

Χιλιάδες φίλαθλοι, ανεξαρτήτως συλλογικής προτίμησης, άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, συμμετείχαν στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης και με το #slgr_hamogelo πρόσφεραν την αγάπη τους στα παιδιά.

Πιστή στη δέσμευσή της, η Super League, μαζί με όλες τις ομάδες, προχώρησε ήδη στη στρατηγική συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού” για τα προγράμματα Amber και Missing Alert Hellas, ενώ παράλληλα τις προσεχείς ημέρες, μετά από την ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της, θα προχωρήσει και στη δωρεά σημαντικού χρηματικού ποσού, για τις ανάγκες του “Χαμόγελου του Παιδιού”.

Σας ευχαριστούμε για τα 39.974 χαμόγελα!”