Η DICE απάντησε πως θα το διορθώσει.Ο core gameplay developer της DICE λέει ότι οι αλλαγές...

Η DICE απάντησε πως θα το διορθώσει.

Ο core gameplay developer της DICE λέει ότι οι αλλαγές έρχονται τόσο στο time-to-kill (TTK) όσο και στο time-to-die (TTD).

Το Battlefield 5 κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα και οι παίκτες ήταν σκληροί στην κριτική τους για το TTD, λέγοντας ότι ο θάνατος είναι πολύ γρήγορος και απογοητευτικός σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.

Ο core game designer της DICE, Florian Le Bihan, σε ένα tweet του είπε ότι οι αλλαγές τόσο στο TTK όσο και στο TTD βρίσκονται στον ορίζοντα. Η DICE σε μια δημοσίευση στο Reddit μίλησε σχετικά με το θέμα και πώς θα μπορούσε να επιλυθεί.

“Η εμπειρία του TTD είναι μία από τις υψηλές προτεραιότητές μας αυτή τη στιγμή και υπάρχουν πολλά σημαντικά και πολύπλοκα κομμάτια που ερευνώνται για τον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων στον τομέα αυτό, συμπεριλαμβανομένου του netcode”, δήλωσε η DICE, προσθέτοντας ότι θα “επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής” της έρευνάς και των βελτιώσεων σε άλλα συστατικά που σχετίζονται άμεσα με την εμπειρία του παίκτη όταν πρόκειται να πυροβολήσει, να λάβει ζημιά κλπ. “

Θα υπάρξουν αρκετές πειραματικές αλλαγές που “θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία και να δημιουργήσουν ένα βαθύτερο gameplay”, το πρώτο από τα οποία είναι η εκτέλεση μιας αλλαγής TTK. Είναι πιθανό ότι μετά από αυτό, οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των servers με το παλιό και το νέο TTK για να «συγκρίνουν τις δύο εμπειρίες».

Οι developers επιβεβαίωσαν ότι αυτές οι αλλαγές δεν θα κυκλοφορήσουν στο Tides of War: Overture την επόμενη εβδομάδα, αλλά θα υπάρξουν κάποιες βελτιώσεις ισορροπίας στα όπλα που ίσως να βοηθήσουν.

Ο προγραμματιστής μίλησε για το TTK και το TTD σε ένα post δίνοντας στους παίκτες μια ματιά σε αυτά που μπορούν να περιμένουν στην ενημέρωση.

“Το TTK και το TTD είναι πολύ στενά συνδεδεμένα, βλέπουμε τους παίκτες να πεθαίνουν πάρα πολύ συχνά ή πολύ γρήγορα και να απογοητεύονται. Έτσι, εξετάζουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία τόσο για νέους παίκτες όσο και για βετεράνους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο αργό TTK. Διερευνούμε όλα τα στοιχεία που παίζουν ρόλο στο TTD, από το netcode έως το damage feedback και άλλα στοιχεία που επηρεάζουν το TTD. Θέλουμε να επιτύχουμε ισορροπία μεταξύ των όπλων, έτσι ώστε το παιχνίδι να είναι υγιές, και το latency να είναι σε καλή θέση για να βελτιωθεί η εμπειρία σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των PC και των κονσολών».

Εν τω μεταξύ, η ενημέρωση Overture θα βελτιώσει τον μηχανισμό αναβίωσης για παίκτες και στα δύο άκρα. Η ίδια η ταχύτητα αναβίωσης δεν θα αυξηθεί ακόμα, αλλά DICE έχει πει ότι έχει “εντοπιστεί μερικές καθυστερήσεις που εμπόδισαν τους παίκτες να έχουν τον πλήρη έλεγχο μετά την ολοκλήρωση της κίνησης – αυτό έχει πλέον επιλυθεί και θα κάνει ουσιαστικά το revive πιο γρήγορο”.

Οι Medics θα δεχθούν αλλαγές ισορροπίας στα όπλα τους για να γίνουν καλύτεροι σε απόσταση, συμπεριλαμβανομένων των βελτιώσεων ακρίβειας του SMG, αύξηση του “kill σε 5 χτύπημα των SMGs σε 30m αντι 25m”, καθώς και “αυξημένη ταχύτητα σφαιρών και μειωμένο bullet drag για να επιτρέπεται πιο συνεπής εμβέλεια στη μάχη”.

Υπάρχει μια πληθώρα γενικών αλλαγών στα όπλα, αλλαγές UI, και δύο νέα χαρακτηριστικά που έρχονται στο Spectator Mode, με το Look at Player Free Camera Option, να έχει την κάμερα να περιστρέφεται για να «δείχνει πάντα τον στρατιώτη ή το όχημα που έχει επιλεγεί στο κέντρο”, καθιστώντας την πρακτική για κινηματογραφικά βίντεο.

Το Tides of War Chapter 1: Overture κυκλοφορεί την Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου.


Αν ο Θοδωρής aka “Ankh” δεν γράφει ή δεν παίζει κάποιο MMO θα τον βρείτε στο Facebook αλλά και το YouTube.

Πηγή: IGN Greece