Χαρμόσυνα νέα για αλλαγή από την ΕΑ.
Την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, η μεγάλη αμερικάνικη εταιρεία EA ανακοίνωσε πως έχει ξεκινήσει όλες τις διαδικασίες για την HD επανακυκλοφορία των Command & Conquer και Command & Conquer: Red Alert μαζί με τα DLC τους στα PC. H EA μάλιστα έχει ήδη βρει το studio που θα αναλάβει αυτά τα remasters (Petroglyph Games), ενώ παράλληλα θα συνεργαστεί και με την Lemon Sky Studios, ώστε να μπορέσει να “ανεβάσει” την ανάλυση στα 4Κ.
H συγκεκριμένη ανακοίνωση είχε μεγάλη σημασία για τους fans της συγκεκριμένης σειράς, καθώς έχουν μείνει αρκετό καιρό χωρίς κάποια νέα αξιόλογη προσθήκη και παράλληλα νιώθουν προδομένοι από την EA μετά την μεταφορά του franchise στα κινητά με το Command & Conquer: Rivals.
Τώρα, κάποιος που μπορεί να διάβασε έστω φευγαλέα την παραπάνω είδηση μπορεί δικαιολογημένα να πει “Οkay, εγώ δεν έχω PC ή δεν ασχολούμαι με τα Strategy οπότε, σιγά την ανακοίνωση, δεν με ενδιαφέρει”. Μία απόλυτα λογική σκέψη εκ πρώτης όψεως, αλλά εν τέλη εντελώς λανθασμένη.
Η αλλαγή των καιρών
Σε ένα άρθρο στήλης που δημοσιεύσαμε το καλοκαίρι που μας πέρασε και το οποίο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ, είχαμε αναλύσει σε βάθος την αντίθετη πολιτική που είχε η EA με τα remasters το 2015, αλλά και το πώς αυτή άλλαξε με το πέρασμα του χρόνου και τη φυγή διάφορων υψηλόβαθμων στελεχών από την εταιρεία. Την Τετάρτη όμως, με την ανακοίνωση των remasters του Command & Conquer, λάβαμε μία μεγάλη επιβεβαίωση για τις δικαιολογημένες υποθέσεις που κάναμε σε αυτό το άρθρο τον περασμένο Ιούλιο.
Η ΕΑ έδωσε ουσιαστικά ένα τέλος στην πολιτική της κατά των remasters με την κυκλοφορία του Burnout Paradise HD Remastered της Criterion στα PS4 και Xbox One το Μάρτιο του 2018 και αν αυτή η κυκλοφορία φαινόταν τότε σαν μία απλή εξαίρεση, τότε τα remaster των Command & Conquer έρχονται να επιβεβαιώσουν τον κανόνα.
Με την φυγή του Peter Moore, αλλά και τις τεράστιες πωλήσεις που έχουν ήδη κάνει κάποια remasters/remakes όπως π.χ. το N’Sane trilogy του Crash Bandicoot, είναι πλέον φανερό πως οι επανακυκλοφορίες αποτελούν μία εξαιρετική λύση για εύκολη και γρήγορη δημιουργία τζίρου, ενώ παράλληλα κρατάνε και το fanbase ευχαριστημένο, αφού χρόνια τώρα ο κόσμος ζητάει διακαώς διάφορες επανακυκλοφορίες. Με λίγα λόγια, έχουμε μία win/win κατάσταση για την ΕΑ αλλά και γενικά για κάθε εταιρεία στην βιομηχανία του gaming που θα ακολουθήσει αυτή την τακτική.
Όλα τα παραπάνω μας “μαρτυράνε” πως η πιθανότητα να δούμε κάποιο remaster ή collection από τα ανενεργά triple-A IP της ΕΑ, στις κονσόλες αυτής ή της επόμενης γενιάς είναι πλέον πάρα πολύ μεγάλη. Παιχνίδια όπως η αρχική Mass Effect τριλογία, η τριλογία Dead Space, τα Star Wars RPG και τα Dragon Age: Origins, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κάνουν ξανά την εμφάνισή τους κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, το πιο πιθανό με την μορφή μίας Collection, σαν αυτής του Ezio που είχε τα Assassin’s Creed 2, Brotherhood και Revelations ή του Bioshock.
To πιο πιθανό είναι πως η ΕΑ αυτή τη στιγμή δοκιμάζει να δει αν το έδαφος της αγοράς είναι γόνιμο. Για αυτό τον λόγο διάλεξε κιόλας το Burnout Paradise σαν το πρώτο της remaster (το οποίο μάλιστα έσκισε στις πωλήσεις), ενώ στη συνέχεια προχώρησε με τα Command & Conquer. Και τα δύο franchise έχουν υπάρξει αδρανή για πολλά χρόνια και η HD επανακυκλοφορία τους αποτελούσε ένα project μικρού ρίσκου. Εφόσον οι πωλήσεις του Command & Conquer remastered πάνε καλά, που λογικά θα πάνε, τότε πιθανόν θα έρθουν οι ανακοινώσεις και για τα άλλα μεγάλα games. Μέχρι τότε, υπομονή!
Ο Αριστοτέλης είναι columnist στο IGN Greece και όταν δεν μαζεύει achievements ή βλέπει σειρές, μπορείτε να τον βρείτε στο Facebook.
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece