Δεν είναι πολύ σίγουρος πως να αποκαλέσει το Deltarune.Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο δημιουργός...

Δεν είναι πολύ σίγουρος πως να αποκαλέσει το Deltarune.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο δημιουργός του Undertale Toby Fox κυκλοφόρησε δωρεάν το τελευταίο του έργο, το Deltarune, και τώρα έχει ξεκαθαρίζει μερικές από τις ερωτήσεις που έχουν οι οπαδοί για το τι είναι ακριβώς το Deltarune

Η κορυφαία ερώτηση στα μυαλά των οπαδών είναι εάν το Deltarune είναι μια συνέχεια του Undertale. Αλλά ο Fox δεν θέλει οι παίκτες να ανησυχούν πάρα πολύ γι ‘αυτό, λέγοντας ότι πιστεύει πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να βλάψει την εμπειρία τους.

“Θα πω ότι βασικά, αυτό που βλέπετε εδώ δεν είναι ο κόσμος του Undertale”, έγραψε. “Ο κόσμος του Undertale και το τέλος του είναι ίδια όπως τα αφήσατε. Αν όλοι ήταν ευχαριστημένοι στο τέλος, οι άνθρωποι στον κόσμο του Undertale θα είναι ακόμα ευτυχείς.”

Ο κόσμος του Deltarune είναι εντελώς ξεχωριστός από του Undertale και είναι γεμάτος με διαφορετικούς χαρακτήρες που έχουν ζήσει διαφορετικές ζωές. Αυτό σημαίνει ότι ο Fox δεν είναι σίγουρος πως να χαρακτηρίσει το Deltarune εκτός από ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να παιχτεί μετά την ολοκλήρωση του Undertale. Εν πάση περιπτώσει, δεν θα κυκλοφορήσει άλλα στοιχεία για την ιστορία – εκτός από το ότι το Deltarune θα έχει μόνο ένα τέλος – κυρίως επειδή πρέπει να καταλάβει αυτά τα στοιχεία μόνος του καθώς δημιουργεί το υπόλοιπο του παιχνιδιού.

Για τον σκοπό αυτό, ο Fox δεν έχει “ιδέα” πότε θα κυκλοφορήσει το υπόλοιπο Deltarune. Λόγω παραγόντων όπως το πιο περίπλοκο σύστημα μάχης, έχοντας πολλούς κύριους χαρακτήρες και πιο περίπλοκα γραφικά, χρειάστηκε λίγα χρόνια για να αναπτύξει το demo του Deltarune, το οποίο είναι το «κεφάλαιο ένα» του έργου. Συγκριτικά, πέρασε μόνο λίγους μήνες κάνοντας το σύνολο του Undertale κυρίως μόνος του.

Για να ολοκληρωθεί το Deltarune, ο Fox πρέπει να δημιουργήσει μια ομάδα. Δεν έχει καν αρχίσει να το κάνει, ωστόσο δεν έχει κανένα πλαίσιο αναφοράς για το πόσο χρόνο θα πάρει, αλλά θέλει να το δοκιμάσει. Εάν είναι σε θέση να συγκεντρώσει μια ομάδα, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει όλα τα κεφάλαια της Deltarune αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους. Αστειεύτηκε ότι αυτό μπορεί να διαρκέσει έως και 999 χρόνια και ότι, χωρίς να έχουν επιλεγεί πλατφόρμες, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει κυκλοφορία σε ένα θεωρητικό PlayStation 14.

Είναι πιθανό ότι πολλά πράγματα στο Deltarune θα μπορούσαν να αλλάξουν από τώρα μέχρι την πιθανή ολοκλήρωσή του, σημείωσε ο Fox. Ενώ τα πάντα, από το σύνολο του πρώτου κεφαλαίου έως το UI, θα μπορούσαν να αλλάξουν, το σύστημα μάχης φαίνεται να είναι προτεραιότητα του Fox. Παραδέχθηκε ότι το σύστημα μάχης του Undertale είναι “ασυμβίβαστο με πολλά μέλη”, αλλά το χρησιμοποίησε ούτως ή άλλως “γιατί είναι ωραίο”.

Τέλος, ο Fox έγραψε ότι επειδή οι προσδοκίες για ό,τι θα έκανε μετά από το Undertale ήταν τόσο υψηλές, ήξερε πως αισθανόταν ότι θα υποτιμούσε τους οπαδούς του, ανεξάρτητα από το τι ήταν. Αλλά ενώ ο Fox δεν πιστεύει ότι μπορεί να προκαλέσει στους παίκτες τα ίδια συναισθήματα όπως έκανε με το Undertale, ελπίζει να κάνει κάτι που θα ήθελαν οι παίκτες. Έχει επίσης έναν “εγωιστικό” λόγο που δημιουργεί το Deltarune.

“Τα τελευταία τρία χρόνια ξυπνάω στη μέση της νύχτας και δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ γιατί σκέφτομαι τις σκηνές που συμβαίνουν στο παιχνίδι. Παρόλο που πολλές λεπτομέρειες είναι ακόμα θολές, πραγματικά θέλω να σας δείξω τα πράγματα που σκέφτηκα. Αυτό είναι πραγματικά ο μόνος λόγος μου για να κάνω αυτό το παιχνίδι. Εάν δεν σας δείξω τι σκέφτομαι, θα χάσω το μυαλό μου.”

Ο Fox ανακοίνωσε και κυκλοφόρησε το Deltarune την Τετάρτη αφού το είχε κάνει tease μόλις την προηγούμενη μέρα. Οι παίχτες θα πρέπει να προσέχουν με το uninstaller του παιχνιδιού γιατί μπορεί να έχει ένα bug που μπορεί να σβήσει κάτι παραπάνω από το παιχνίδι.


Αν ο Θοδωρής aka “Ankh” δεν γράφει ή δεν παίζει κάποιο MMO θα τον βρείτε στο Facebook αλλά και το YouTube.

Πηγή: IGN Greece