Έρχεται hardware V-Sync στη νέα κονσόλα;Την περίφημη πατέντα "Remastering by emulation" φαίνεται...

Έρχεται hardware V-Sync στη νέα κονσόλα;

Την περίφημη πατέντα “Remastering by emulation” φαίνεται να ενημέρωσε πριν λίγες μέρες η Sony.

Συγκεκριμένα, η σύνοψη της πατέντας που έχει εγκριθεί από την Αμερικανική Κυβέρνησή είναι:

“Κάθε στοιχείο που χρησιμοποιείται, σαν ένα texture, που χρησιμοποιείται από ένα παλιό software, όπως ένα παλιό βιντεοπαιχνίδι, έχει ένα μοναδικό αναγνωριστικό συνδεδεμένο μαζί του. Το μοναδικό του αναγνωριστικό μπορεί να αποδοθεί με την επιβολή ενός hash στο στοιχείο, και έπειτα το στοιχείο, με το αναγνωριστικό του, αποθηκεύεται σε μία δομή δεδομένων. Ένας καλλιτέχνης κάνει remaster τα textures ώστε να μπορούν να παρουσιαστούν σε υψηλότερης ανάλυσης οθόνες, απ’ ότι αρχικά προορίζονταν στο αρχικό software, και τα αποθηκεύει πίσω στη δομή δεδομένων με τα αναγνωριστικά τους. Έπειτα, το αρχικό software τρέχει σε οθόνες υψηλότερης ανάλυσης, με τα καλέσματα των assets(όπως τα textures) να ανακόπτονται, να αναγνωρίζονται, και έτσι η δομή δεδομένων ανακτά τις remastered εκδόσεις των στοιχείων με τα ταιριαστά αναγνωριστικά. Έτσι, το remastered στοιχείο μπαίνει δυναμικά στην παρουσίαση του παιχνιδιού.”

Με τον παραπάνω τρόπο γίνεται δυνατό παιχνίδια που είχαν φτιαχτεί με προορισμό συστήματα περιορισμένων δυνατοτήτων, να μπορούν να γίνουν remaster και να είναι συμβατά με υψηλότερες αναλύσεις, σε δυνατότερα συστήματα.

Εν συνεχεία, άλλη πατέντα ήρθε στο φως, αυτή τη φορά για τη χρήση V-Sync. H χρήση αυτής της τεχνολογίας υπάρχει χρόνια στα PC μας σε μορφή hardware, ενώ έχει υπάρξει σε ελάχιστα console games υπό software μορφή. Όπως αναφέρει το comicbook, η Sony πρόκειται συμπεριλάβει Hardware V-sync στη νέα της κονσόλα.

Το V-Sync (κάθετος συγχρονισμός), με απλά λόγια, εφαρμόζει τα FPS στα Hertz της οθόνης σας, με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται στο πρόγραμμά να ξεπεράσει αυτό τον αριθμό FPS. Για παράδειγμα αν έχετε μία οθόνη 60Hz τότε με τη χρήση του V-Sync θα έχετε και ανάλογα FPS(60). Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει σκίσιμο στην οθόνη(screen tearing) λόγω τις διαφοράς της δυναμικής του συστήματος, με τη δυναμική της οθόνης.

Κανείς δεν ξέρει ακόμα που αποσκοπούν αυτές οι κινήσεις, μιας και στο παρελθόν είχαμε κι άλλες αντίστοιχες πατέντες emulation που τελικά έγιναν PS2 ports στο PS4. Η φημολογία για το PS5 ήδη ξεκίνησε. Περιμένουμε την επίσημη αντίδραση της Ιαπωνικής εταιρείας.

Για περισσότερα νέα μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.


Ο Πάνος είναι συντάκτης του IGN Greece, ζυθοποιός και φανατικός της λογοτεχνίας τρόμου. Βρείτε τον στο Facebook ή στην τοπική σας pub.

Πηγή: IGN Greece