Η μετάβαση από το επιτραπέζιο game, τα Shoggoths και οι διαφορές με το XCOM1) Το Achtung! Cthulhu...

Η μετάβαση από το επιτραπέζιο game, τα Shoggoths και οι διαφορές με το XCOM

1) Το Achtung! Cthulhu Tactics είναι εμπνευσμένο από το σύμπαν το Achtung! Cthulhu, μπορείτε να μας δώσετε μερικές πληροφορίες σχετικά με την μετάβαση του από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι σε ένα video game;

Υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα που χωρίζει τους κανόνες ενός role-playing game σαν το Achtung! Cthulhu και ενός turn-based Strategy. Αρκετοί μπορεί να εκπλαγούν, ωστόσο το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιήσαμε για να υλοποιήσουμε αυτή την μετάβαση ήταν ένα άλλο physical game. Ξέραμε τι θέλαμε να κάνουμε στο video game μας, αλλά δεν ήμασταν σίγουροι ότι το project μας θα δούλευε όπως ακριβώς το φανταζόμασταν. Για αυτό το λόγο δημιουργήσαμε ένα pen and paper πρωτότυπο, ένα δικό μας δηλαδή επιτραπέζιο παιχνίδι με μινιατούρες και όλα τα παρελκόμενα. Πάνω στο πρωτότυπο αυτό τεστάραμε το gameplay, τους κανόνες και το lore και στη συνέχεια οι developers άρχισαν να γράφουν τον κώδικα. Με τον τρόπο αυτό ξέραμε ότι το παιχνίδι μας θα ήταν διασκεδαστικό και παράλληλα πιστό στο σύμπαν του Achtung! Cthulhu.

2) Θα θέλαμε να μας δώσετε μερικές πληροφορίες σχετικά με τους πρωταγωνιστές της ιστορίας. Ποιοι είναι και ποια ακριβώς είναι τα κίνητά τους;

Και οι τέσσερις playable χαρακτήρες έχουν τον ίδιο ακριβώς σκοπό, δηλαδή να επιχειρήσουν πίσω από τις εχθρικές γραμμές για να καταστρέψουν την ανίερη συμμαχία μεταξύ των Ναζί και των πλασμάτων του Cthulhu Mythos και κατ ‘επέκταση να εμποδίσουν τους Ναζί να νικήσουν στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Καθένας τους έχει τις δικές του δυνάμεις, λόγου χάρη, η Γαλλίδα Ariane Dubois ειδικεύεται στον ανταρτοπόλεμο, ενώ ο Αμερικανός Sargent Carter αντλεί τις μυστικιστικές δυνάμεις του από το Elder Sign μενταγιόν του.

3) Πόσο πλούσια θα είναι τα role-playing στοιχεία στην δημιουργία σας;

Τα role-playing στοιχεία του Acthung! Chtulhu αντηχούν μέσω του character progression. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του skill tree και ανάλογα με το που θα ξοδέψετε τα skill points του μπορείτε να αυξήσετε την δύναμή του σε συγκεκριμένους τομείς. Με τον τρόπο αυτό ο παίκτης προσαρμόζει το παιχνίδι στο playstyle του, έχοντας την ίδια ακριβώς ελευθερία με αυτή που θα είχε παίζοντας το επιτραπέζιο role-playing game.

4) Το Achtung! Cthulhu Tactics έχει αρκετές ομοιότητες με το XCOM, ωστόσο διαφοροποιείται μέσα από μια σειρά ξεχωριστών μηχανισμών. Ποιος εξ ‘αυτών κατά την εκτίμησή σας είναι αυτός που θα κάνει το game σας να ξεχωρίσει στην αγορά;

Έχοντας παίξει και τα δύο παιχνίδια θεωρώ ότι η μεγαλύτερη διάφορα έγκειται στη σύνδεση με τους χαρακτήρες. Στο XCOM δένεσαι με τους χαρακτήρες σου και λυπάσαι όταν κάποια στιγμή πεθάνουν, αλλά ακριβώς λόγω του permadeath η ομάδα σου είναι αναλώσιμη. Στο Achtung! Chtulhu Tactics σας ενθαρρύνουμε να δεθείτε με τους χαρακτήρες σας, καθώς με αυτούς θα πρέπει να φτάσετε μέχρι το τέλος. Αν αιχμαλωτιστούν θα πρέπει να εφορμήσετε σε μια σπηλιά γεμάτη με Shoggoths για να μπορέσετε να τους απελευθερώσετε.

5) Ποιος είναι ο τύπος παίκτη που προσπαθείτε να προσεγγίσετε με το game σας. Είναι ο σκληροπυρηνικός φίλος των turn-based Strategy σαν το XCOM ή θέλετε να βρείτε απήχηση σε ένα ευρύτερο κοινό;

Νιώθουμε ότι κάναμε ένα strategy game που μπορεί να παιχτεί ευχάριστα τόσο στις κονσόλες, όσο και στα PC. Παράλληλα, η δημιουργία μας αν και έχει κοινές ρίζες με τις υπόλοιπες κυκλοφορίες του genre διαθέτει πολλές νέες ιδέες και ως εκ τούτου δεν θα δώσει την εντύπωση ότι παίζετε… μία από τα ίδια. Ελπίζουμε ότι οι φίλοι του Achtung! Cthulhu θα το απολαύσουν και δουν τη σύνδεση που υπάρχει με το επιτραπέζιο RPG. Πιστεύω επίσης ότι θα αρέσει και στους λάτρεις του Cthulhu Mythos, κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο καταπιανόμαστε με το concept της παράνοιας και του αγνώστου.

6) Πόσο δύσκολο θα είναι το παιχνίδι; Θα υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας ή κάποιο mode με permadeath;

Υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας. Το Easy είναι ηθελημένα εύκολο, έτσι ώστε να μπορέσετε να απολαύσετε το story. Το Normal προσφέρει μεγαλύτερη πρόκληση και πιθανόν να σας οδηγήσει στα όρια του εκνευρισμού. Τα ενδεχόμενα είναι δύο ή θα σφίξετε τις γροθιές και θα πατήσετε με αποφασιστικότητα το…try again ή θα πετάξετε το PC σας από το παράθυρο. Για το Ηard το μόνο που μπορώ να πω είναι… καλή τύχη!

7) Αν το Achtung! Cthulhu Tactics τύχει θετικής απήχησης, υπάρχει περίπτωση να δούμε νέους χαρακτήρες, καινούργιες αποστολές ή περισσότερα modes;

Έχουμε στο μυαλό μας αρκετές ιδέες για το πως θα “επεκτείνουμε” το game μας, αν σημειώσει επιτυχία και οι παίκτες μας ζητήσουν επιπλέον περιεχόμενο. Για την ώρα όμως έχουμε θέσει ως στόχο να παρέχουμε μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και απολαυστική εμπειρία στο βασικό παιχνίδι.

8) Τους τελευταίους μήνες βλέπουμε όλο και περισσότερα games να αντλούν την έμπνευσή τους από το έργο του του H. P. Lovecraft και τo Cthulhu Mythos. Πιστεύετε ότι το “κίνημα” αυτό είναι μια ακόμη μόδα που θα κρατήσει για μερικά χρόνια και ύστερα θα χαθεί στη λήθη όπως συνέβη και στο παρελθόν;

Το έργο του Lovecraft αποτελεί πηγή έμπνευσης εδώ και πολλά χρόνια, όπως έχουμε δει σε διάφορα video games, βιβλία, ταινία και παιχνίδια. Νομίζω ότι είναι ένα από αυτά τα πράγματα που πριν το μάθεις σου περνά απαρατήρητο, αλλά μόλις εγκλιματιστείς στον κόσμο του Cthulhu Mythos το βλέπεις παντού γύρω σου. Είναι κάτι ριζωμένο στην λαϊκή κουλτούρα που όμως δεν έρχεται ποτέ στο προσκήνιο. Ένα πράγμα σαν τον ίδιο τον Cthulhu…

9) Γνωρίζουμε ότι δεν θέλετε να δώσετε spoilers, αλλά μπορείτε να μας πείτε τουλάχιστον ένα πλάσμα του Cthulhu Mythos που θα συναντήσουμε στο Achtung! Cthulhu Tactics;

Τα Shoggoths κάνουν την εμφάνισή τους σχετικά νωρίς στο παιχνίδι και μοιάζουν με γιγάντια πλοκαμοειδή σαλιγκάρια. Είναι αηδιαστικά και τρομαχτικά, όμως οι χαρακτήρες σας θα πρέπει να τιθασεύσουν τον φόβο τους για να τα αντιμετωπίσουν. Και αν τα Shoggoths βρίσκονται στην αρχή φανταστείτε τι θα συναντήσετε στην πορεία.

Το Achtung! Cthulhu Tactics θα κυκλοφορήσει το 2018 για PC, PS4, Xbox One και Nintendo Switch από την Ripstone Games. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το preview μας από την Gamescom.

Πηγή: IGN Greece