Fun to play, fun to slay!Βαρεθήκατε να σφάζετε σε αιματοβαμμένα περιβάλλοντα, σκοτεινά δάση...

Fun to play, fun to slay!

Βαρεθήκατε να σφάζετε σε αιματοβαμμένα περιβάλλοντα, σκοτεινά δάση, ξεραμένα τοπία και γενικότερα μέσα στη μουντίλα του θανάτου; Σε λίγους μήνες (προς το 2019 δηλαδή) δεν θα χρειάζεται πια μιας και ο βασιλιάς των χαρούμενων hack n’ slash επιστρέφει σημαντικά ανανεωμένος!

Η Perfect World Entertainment βρίσκεται ξανά στο ρόλο του εκδότη ενώ στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του παιχνιδιού θα βρούμε ένα νέο studio γεμάτο βετεράνους του είδους και αστείρευτη αγάπη για το παιχνίδι. Το concept δουλεύεται εδώ και δύο χρόνια, κάτι που ήταν οφθαλμοφανές κατά τη δοκιμή του demo που υπήρχε διαθέσιμο στην Gamescom.

Αρχικά να πούμε πως το παιχνίδι ακολουθεί φυσικά την τάση της εποχής έχοντας πολύ δουλεμμένο σύστημα για να παίζετε με παρέα, κάτι που κάνει τέτοιου είδους παιχνίδια ακόμα πιο απολαυστικά. Στην Echtra (εταιρία ανάπτυξης) δεν ήθελαν να φτιάξουν ένα ακόμα MMORPG που ο παίκτης θα αφιέρωνε όλο το χρόνο του στο να πάει στο τελικό level του παιχνιδιού, να βρει τα καλύτερα item και να στέκεται αγέρωχος στην κορυφή της υπόληψης των υπολοίπων παικτών. Όχι!

Το ζητούμενο είναι να σφάζεις μαζί με τους φίλους σου σε ένα ιδιόμορφο, χιουμοριστικό περιβάλλον και φαίνεται να το πετυχένουν εισάγωντας μια δίκη τους οπτική.

To Torchlight Frontiers υπάρχουν πολλοί μηχανισμοί που θα βοηθήσουν τις παρέες να παίζουν μαζί. Ακόμα και αν οι χαρακτήρες σας έχουν πολλά level διαφορά, το παιχνίδι θα ισορροπεί το damage output και θα φροντίζει οι παίκτες να βιώνουν μια αρκετά challenging εμπειρία κάθε φορά που παίζουν σε party. Κάθε περιοχή θα έχει τα δικά της τερτίπια, που σημαίνει πως πολύ δυνατά αντικείμενα για ένα επίπεδο, ίσως και να είναι σχεδόν άχρηστα σε κάποιο άλλο επομένως πάντα θα έχει νόημα να δοκιμάζετε νέες περιοχές και να “ντύνεστε” μαζί με τους φίλους σας.

Η λογική στο σχεδιασμό έχει τη μορφή ας πούμε lego, με κομμάτια που είναι εύκολο να ενωθούν μεταξύ τους, random spawns σε τέρατα και quest. Αυτό βοηθά και αργότερα στο παιχνίδι που θα συναντήσουμε τους map ventor για ποιο εξειδικευμένο (ίσως end game)υλικό. Βέβαια ένας παίκτης που έχει παίξει αρκετά σίγουρα θα είναι πιο δυνατός, με περισσότερες επιλογές σε αντικείμενα και χαρακτήρες αλλά αυτό δεν θα τον κάνει άτροτο ούτε θα τον αναγκάζει να ξεκινάει νέο χαρακτήρα κάθε φορά που θέλει να παίξει με καινούρια παρέα. Ακόμα, η εταιρία έκανε ξεκάθαρο πως ενώ τα στοιχεία RPG είναι εκεί το παιχνίδι είναι φτιαγμένο στα πρότυπα του hack n slash, οπότε μην περιμένετε να περπατήσετε σε ατελείωτες πεδιάδες ούτε γενικά να γευτήτε έντονη αίσθηση RPG. Ο στόχος είναι να σφάζεις γρήγορα, να σφάζεις διασκεδαστικά και με όποιον θες.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο στο παιχνίδι θα κατέχουν τα οχυρά! Φυσικά θα μπορείτε να έχετε το δικό σας, να του ανεβάζετε επίπεδα, να το στολίζετε με cosmentics αλλά και να συναντάτε τυχαίον παικτών στα runs που θα κάνετε. Μέσα στα Forts (όπως και λέγονται για την ώρα) θα υπάρχουν enchanters (που κατέχουν δυναμωτικά spell ανάλογα με το level τους) αλλά και features για όλα τα class. Τα Fort θα είναι ίσως το βασικό στοιχείο που θα αντικατοπτρίζει τις ώρες παιχνιδιού κάθε παίκτη.

Ταυτόχρονα με την παρουσίαση των παραπάνω εμείς βρισκόμασταν σε μία από τις αρχικές πίστες του παιχνιδιού, με βασικό στοιχείο τα goblin και πολύ πολύ χιούμορ. Δοκιμάσαμε το warrior class μιας και είχε αρκετό ενδιαφέρον. Ήταν ένα robot! Το εντυπωσιακό σε αυτό ήταν πως τα parts που βρίσκαμε, έμπαιναν στην θέση εκείνων που προυπήρχαν με αποτέλεσμα να αλλάζει εντελώς οπτικά και εν τέλει να καταλήγει σε μια μηχανή του κιμά μέχρι το τέλος της πίστας! Τα αντικείμενα σε κάθε περιοχή εκτός από εντελώς διαφορετικές ικανότητες έχουν και διαφορετική αισθητική. Για παράδειγμα ένα όπλο που θα πέσει στην περιοχή των Goblin θα έχει έντονο το αισθητικό τους στοιχείο, θα μοιάζει δηλαδή σαν να φτιάχτικε από την φυλή αυτή! Το γενικό συναίσθημα ήταν εξαιρετικό, το gameplay smooth όσο το θυμάστε από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και γενικά άψογο θα έλεγε κανείς δεδομένου της φάσης στην οποία βρίσκεται στο development.

Εν κατακλείδι, μιας και δεν βλέπουμε συχνά τρομερά παιχνίδια αυτού του είδους, φαίνεται πως το Torchlight Frontiers θα είναι ένα από αυτά που θα κάνει τους παίκτες να ασχοληθούν αρκετά και κατά πάσα πιθανότητα θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι

Πηγή: IGN Greece