Οι νέες κάρτες υπόσχονται έως και έξι φορές αύξηση στις επιδόσεις σε σχέση με αυτές της περασμένης γενιάς.
Οι νέες κάρτες γραφικών της Nvidia, RTX σειρά 20, θα δούνε τα ράφια των καταστημάτων στις 20 Σεπτέμβρη.
Αυτές οι κάρτες, όπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, υπόσχονται να φέρουν το “μεγαλύτερο άλμα στα γραφικά” που έχει δει η ιστορία σύμφωνα με τον CEO της Nvidia, Jensen Huang. “Τα γραφικά των υπολογιστών δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια” δήλωση στην συνέντευξη τύπου στην Gamescom στη Γερμανία.
Η νέα σειρά υπόσχεται μέχρι και έξι φορές καλύτερη απόδοση σε σχέση με τις GPU που είναι βασισμένες σε Pascal αρχιτεκτονική που ανακοινώθηκαν το 2016 και αποτελούν μέχρι σήμερα τα πιο high-end μοντέλα στην αγορά. Επίσης, οι νέες κάρτες θα έρθουν με GDDR6 VRAM, που θα επιτρέψει στους gamers να τρέχουν ακόμα και τα πιο απαιτητικά παιχνίδια σε 4K 60fps.
Η ισχυρότερη από τις 2 κάρτες που έρχονται τον επόμενο μήνα, η RTX 2080Ti θα έχει αρχική τιμή τα 999 δολάρια, ενώ η “απλή” έκδοση θα ξεκινάει στα 699 δολάρια. Το πιο φθηνό μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο μετά τον Οκτώβρη (RTX 2070) και θα ξεκινάει στα 499$.
Αυτό που κάνει τις RTX κάρτες τόσο ξεχωριστές είναι η νέα Turing αρχιτεκτονική, η οποία μπορεί να κάνει render γραφικά σχετικά με φως και σκιές, ή όπως το αποκαλεί η Nvidia “Ray Tracing”, πολύ πιο ρεαλιστικά απ’ ό,τι άλλες κάρτες γραφικών.
Η Nvidia ισχυρίζεται ότι η νέα αρχιτεκτονική μπορεί να επιταχύνει το real-time ray tracing έως και 25 φορές σε σύγκριση με την παλαιότερη Pascal αρχιτεκτονική, που σημαίνει μόνο ένα πράγμα, πολύ πιο όμορφα παιχνίδια. Με άλλα λόγια η τεχνολογία αυτή θα επιτρέπει στις μηχανές γραφικών των παιχνιδιών να αναπαριστούν την αντανάκλαση αλλά και τη διάθλαση του φωτός με μεγαλύτερη ακρίβεια αποδίδοντας έτσι ένα πιο ρεαλιστικό περιβάλλον.
Όπως ανέφερε ο Huang, μέχρι τώρα οι developers έπρεπε να προσομοιώσουν τον τρόπο με τον οποίο το φως θα κινούνταν στον εικονικό χώρο, πράγμα που έφερε αρκετές δυσκολίες ειδικά όταν άλλαζαν σκηνές. Πλέον με τη νέα αρχιτεκτονική αυτό θα μπορεί να γίνετε αυτόματα.
Μπορεί επίσης να δημιουργήσει πολύ ακριβής αντανακλάσεις σε γυαλί, μέταλο ακόμα και στα μάτια των χαρακτήρων. Η Nvidia μας έδειξε πώς μπορεί να φαίνεται στο Battlefield V όπου κατά τη διάρκεια της μάχης εκρήξεις και φωτιές αντανακλούσαν σε ολόκληρο το περιβάλλον, από το νερό στο έδαφος μέχρι τα παράθυρα των σπιτιών και των αυτοκινήτων.
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece