Επειδή ο κόσμος διασκεδάζει με τα loot boxes;.Δεν είναι εύκολο να κάνει κανείς τόσο καταστροφικές...

Επειδή ο κόσμος διασκεδάζει με τα loot boxes;.

Δεν είναι εύκολο να κάνει κανείς τόσο καταστροφικές αποφάσεις, ώστε να μείνει στην ιστορία. Δεν μπορούμε να πούμε όμως, πως κανείς δεν το προσπάθησε, Ο Ναπολέων νόμιζε πως η Ρωσία έχει τροπικό κλίμα μέσα στον χειμώνα. Ο Edward Smith μπερδεύει ένα παγόβουνο με μια πύλη προς το υπερπέραν και καταφέρνει να βυθίσει τον Τιτανικό. Ενώ η ΕΑ προσπαθώντας να αυξήσει τα κέρδη της, εισάγει στο Star Wars Battlefront 2 τα loot boxes και τελικά καταφέρνει να ρίξει την χρηματιστηριακή της αξία κατά $3,1 δις.

Αυτή η “γκάφα” δύσκολα θα ξεχαστεί, καθώς συνδυάστηκε με το μεγαλύτερο σε όνομα παιχνίδι που προετοίμαζε η εταιρεία εκείνη την περίοδο, κάτι που τελικά ανάγκασε μέχρι και δημόσιες αρχές διαφόρων χωρών να τοποθετηθούν εναντίον των Loot Boxes.

Από τότε μέχρι σήμερα, η ΕΑ δηλώνει μετανιωμένη, θέλοντας να σταματήσει αυτήν την πολιτική των Loot Boxes. Μιλώντας στο GamesIndustry.biz, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος στρατηγικής ανάπτυξης της ΕΑ, Matt Bilbey, εξήγησε πως μια από τις μεγαλύτερες εκδότριες εταιρείες στον κόσμο αναγκάστηκε να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας της.

“Ύστερα από το Battlefront 2, εγώ και ο Patrick Soderlund αναλάβαμε με μια ειδικά καταρτιζόμενη ομάδα, να αναδιαμορφώσουμε τις πλατφόρμες ελέγχου του λογισμικού μας, ώστε να είμαστε πλέον σίγουροι, ότι παρέχουμε τη σωστή καθοδήγηση σε όλες τις developer ομάδες. Το αποκαλούμε την ‘ηθική πυξίδα’ της ΕΑ και αυτήν τη στιγμή προσπαθούμε μαζί με gamers να ελέγξουμε, εάν μπορεί να υποστηρίξει τις αξίες της διασκέδασης και τιμιότητας”, δηλώνει ο Bilbey.


Ο Γιώργος, όταν δεν κοιμάται όρθιος, είναι αρθρογράφος του IGN Greece. Εάν θέλετε να τον κυνηγήσετε με πυρσούς και τσουγκράνες, για κάποια “πατάτα” που είπε, θα πρέπει να περιμένετε να ξεπεράσει το ending του Infinity War ή βρίστε τον στο Twitter.

Πηγή: IGN Greece