Θέλει να χτίσει εμπειρίες που συνδέουν τους ανθρώπους μέσω της πλατφόρμας τους.
Στην καλοκαιρινή περιοδεία τύπου του Television Critics Association, τα στελέχη του Facebook Watch περιέγραψαν την στρατηγική τους για το πώς θα ανταγωνιστούν τους υπόλοιπους στην αγορά των υπηρεσιών streaming – και είναι πολύ διαφορετικό από κάθε άλλη τηλεοπτική πλατφόρμα.
Σύμφωνα με τον Fidju Simo, Αντιπρόεδρο Προϊόντων του Facebook, “Φανταζόμαστε κάθε είδος της τηλεόρασης να επαναπροσδιορίζεται για μια διαδραστική εμπειρία”. Ένας από τους τρόπους, που το Facebook Watch ελπίζει να δημιουργήσει έναν πιο κοινόχρηστο τρόπο παρακολούθησης περιεχομένου, είναι μέσω της πλατφόρμας Watch Party, η οποία δίνει στα μέλη του Facebook τη δυνατότητα να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους βίντεο μαζί με την οικογένεια και τους φίλους τους.
Η πλατφόρμα θα είναι ελεύθερη στον καταναλωτή. Το μόνο που χρειάζεται ένας θεατής είναι ένας λογαριασμός στο Facebook και μια σύνδεση στο διαδίκτυο για να παρακολουθήσει. Ένα από τα show που επεξεργάζεται σήμερα το Facebook είναι ένας διαγωνισμός τραγουδιού, όπου οι χρήστες μπορούν να χρίσουν υποψήφιους τους φίλους τους και να ψηφίσουν για τα shows μέσω της πλατφόρμας. Δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία πρεμιέρας.
Προς το παρόν, το Facebook Watch έχει μια ποικιλία διαδραστικών προγραμμάτων για να διαλέξετε, όπως το “SKAM Austin”, το οποίο μόλις ανανεώθηκε για 2η σεζόν και επιτρέπει στους θεατές να παρακολουθούν τις σχέσεις και τις ιστορίες που εκτυλίσσονται σε πραγματικό χρόνο, με σκηνές που κυκλοφορούν την ίδια στιγμή που θα γίνουν στην αφήγηση της παράστασης (μια μεσημεριανή συζήτηση μεταξύ των χαρακτήρων θα έπεφτε το μεσημέρι, για παράδειγμα). Η εταιρεία έχει επίσης κυκλοφορήσει το Confetti, ένα διαδραστικό παιχνίδι που είναι παρόμοιο με τα HQ trivia παιχνίδια, όπου οι νικητές μοιράζονται ένα χρηματικό έπαθλο.
Το Facebook Watch θέλει να ξεχωρίσει από άλλους γίγαντες με υπηρεσίες streaming όπως το Netflix και το Amazon, κάνοντας την αλληλεπίδραση της κοινότητας το πρώτο του μέλημα αντί να κερδίζει αγάλματα σε show βραβείων. Ο Simo συνέχισε να λέει ότι το Facebook “δεν πηγαίνει για μεγάλο τηλεοπτικό δράμα κύρους” αλλά αντίθετα βρίσκει επιτυχίες που λειτουργούν υπέρ των στόχων της πλατφόρμας, να δημιουργήσει αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χρηστών του.
Νωρίτερα μέσα στον μήνα, μάθαμε ότι το Facebook Watch έχει στα σκαριά ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Cristiano Ronaldo, ενώ την Τετάρτη ανακοινώθηκε το “Big Chicken Shaq”, μια reality σειρά 8 επεισοδίων που ακολουθά τον Shaquille O’Neal καθώς επιδιώκει το όνειρό του να ανοίξει το δικό του εστιατόριο.
Ο Κωνσταντίνος Μακρής είναι συντάκτης στο IGN και παρουσιαστής στο ΖΜΑΚ. Τα υπόλοιπα, στο instagram του.
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece