Μας αναμένει γεμάτο 2019.H E3 είναι ένας ανεμοστρόβιλος ανακοινώσεων, αποκαλύψεων, demos και...

Μας αναμένει γεμάτο 2019.

H E3 είναι ένας ανεμοστρόβιλος ανακοινώσεων, αποκαλύψεων, demos και διορατικών συνεντεύξεων, και το 2018 δεν αποτελεί εξαίρεση. Η εβδομάδα της έκθεσης ήταν ομολογουμένως γεμάτη και αυτό είναι ένας καλός λόγος να δούμε τις ιστορίες που τελικά θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βιομηχανία του gaming.

Από τη Microsoft που ενισχύει τα first-party studio της, σε έναν πολύ γεμάτο Φεβρουάριο, στην αποκάλυψη έκπληξη του The Elder Scrolls 6, εδώ είναι οι 10 πιο σημαντικές ιστορίες της E3 2018.

Πρώτες λεπτομέρειες gameplay για το Cyberpunk 2077

Δεν είναι μυστικό ότι το Cyberpunk 2077 της CD Projekt Red ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι στην φετινή E3. Το τρέιλερ που ολοκλήρωσε την παρουσίαση της Microsoft ήταν εντυπωσιακό, αλλά ήταν το demo των 45 λεπτών που το έφτασε στην κορυφή.

Αλλά τα πραγματικά νέα από την E3 ήταν οι εκπληκτικές πρώτες λεπτομέρειες για το gameplay που μάθαμε από το demo. Για αρχή, η CD Projekt παραβλέπει το third-person στοιχείο του The Witcher για να παραδώσει ένα δυστοπικό first-person RPG. Θα παίξουμε ως ένας χαρακτήρας που ονομάζεται V, αλλά έχουμε τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε πλήρως τη φυλή, το φύλο και την ιστορία του. H οδήγηση γύρω από τη Night City θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο Cyberpunk, όπως και ένα σύστημα σχέσεων που είναι πολύ βαθύτερο από του Witcher. Τέλος, μετά από κάποιες εικασίες ότι μπορεί να είναι ένα παιχνίδι για το PlayStation 5, η εταιρεία ήρθε να αποκαλύψει πως στοχεύει τις κονσόλες τρέχουσας γενιάς.

Τρία νέα παιχνίδια Gears

Είχαμε κάποιες υποψίες ότι η Microsoft θα μιλήσει για ένα νέο παιχνίδι Gears of War στην E3, αλλά δεν νομίζαμε ότι θα ήταν κάτι παραπάνω από αυτό, δεδομένου ότι το Gears 4 βγήκε μόνο ενάμισι χρόνο πριν. Αυτό που δεν περιμέναμε ήταν όχι μόνο μια εκτενής ματιά στο Gears 5, αλλά και η ανακοίνωση δύο ξεχωριστών παιχνιδιών spin-off.

Η επέκταση του franchise του Gears στο είδος στρατηγικής με το Gears Tactics και το… Gears Pop, δείχνει ότι η Microsoft βλέπει τη σειρά της The Coalition με τον ίδιο σεβασμό όπως και το Halo. Με τον ίδιο τρόπο που η Nintendo συνειδητοποίησε πριν από δεκαετίες ότι ο Mario θα μπορούσε να έχει παντού επιτυχία, η Microsoft βλέπει το Gears με τα ίδια μάτια. Αρκεί να πούμε ότι το μέλλον είναι φωτεινό για τους Kait, JD, Del και Marcus.

H DICE απαντά στη διαμάχη των Loot Boxes

Η παρουσίαση της EA στην E3 2018 ίσως να μην είχε πολλές εκπλήξεις, αλλά σίγουρα διέδωσε ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Κυριολεκτικά έξι λεπτά μετά το συνέδριο της EA, ο Γενικός Διευθυντής της DICE, Oskar Gabrielson, ανέβηκε στη σκηνή για να μιλήσει για το Battlefield V. Εκεί τόνισε ότι δεν θα υπήρχαν “loot boxes και premium passes”. Αυτή η ξεκάθαρη δήλωση είναι σαφώς μια μετατόπιση 180 μοιρών από το προηγούμενο παιχνίδι της DICE και μια απάντηση στη σύγχυση που περιβάλλει τον τρόπο με τον οποίο η EA χειρίστηκε τα ίδια τα ερωτήματα το 2017.

Δεν ήταν η τελευταία φορά που είδαμε τη DICE στη σκηνή στο συνέδριο. Περίπου στα μισά, ο Dennis Brannvall, Διευθυντής Σχεδίασης στην εταιρεία, βγήκε για να μιλήσει για την κατάσταση του Star Wars Battlefront 2. Ξεκίνησε με μια συγκλονιστικά ειλικρινή σημείωση λέγοντας: “Ξεκινήσαμε το παιχνίδι μας το Νοέμβριο του περασμένου έτους και δεν τα πήγε και πολύ καλά. Έτσι, αντί να βγούμε δυνατά και όπως θέλαμε πραγματικά, έπρεπε να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να βεβαιωθούμε ότι θα δώσουμε το παιχνίδι που πραγματικά ήθελαν οι παίκτες μας”.

Φαίνεται πως η εταιρεία πήρε το μάθημά της.

To The Elder Scrolls 6, το Starfield και ο όρος “Next Gen”

Ενώ κάνουμε καθημερινά υποθέσεις για το τι μπορεί να έρθει στο μέλλον στην βιομηχανία του gaming, ο κόσμος προχωρά ήδη γοργά στα παιχνίδια των κονσολών της επόμενης γενιάς. Οι πρώτες συζητήσεις ξεκίνησαν στην παρουσίαση της Bethesda, όταν ο Todd Howard παρουσίασε το Starfield και το The Elder Scrolls 6. Ιδιαίτερα στην περιγραφή του Starfield, το studio ανέφερε τις λέξεις “next-gen”.

Όταν ο Howard ανέφερε αυτές τις λέξεις, δεν εννοούσε βελτιώσεις στη μεσαία γενιά, όπως το Pro και το X, αλλά, λόγω έλλειψης επίσημων ονομάτων, στο PlayStation 5 και στο “Xbox Two”, που φαίνεται να έχει κωδικό όνομα Scarlet. Δεδομένου ότι είμαστε πέντε χρόνια στην τρέχουσα γενιά, ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν μιλήσουμε για τα επόμενα βήματα και φαίνεται ότι το η E3 ήταν η αρχή αυτού του δρόμου.

H Microsoft πάει για ψώνια

Μια από τις κύριες επικρίσεις κατά του Xbox One αυτής της γενιάς είναι η έλλειψη first-party παιχνιδιών, ειδικά σε σύγκριση με τις προσφορές της Sony. Μέρος αυτού προέρχεται από την ακύρωση δυνατών παιχνιδιών, όπως το Scalebound και το Fable Legends, καθώς και από τις πολλαπλές καθυστερήσεις παιχνιδιών όπως το Crackdown 3. Αλλά στην E3 2018, η Microsoft προσπάθησε να διορθώσει αυτό το πρόβλημα.

Στο συνέδριο της, η Microsoft ανήγγειλε τις εξαγορές των Playground Games, Undead Labs, Ninia Theory και Games Compulsion. Επίσης ίδρυσαν ένα νέο στούντιο στη Σάντα Μόνικα που ονομάζεται The Initiative. Αν και δεν θα δούμε αμέσως τα αποτελέσματα αυτών των συμφωνιών, πιστεύουμε ότι η Microsoft παίζει για το αύριο, αλλά παίζει για να κερδίσει.

To Just Dance 2019 έρχεται στο Wii και το Xbox 360

Αυτή η ιστορία βρίσκεται σε αυτή τη λίστα λιγότερο επειδή πρόκειται να αλλάξει τα θεμέλια του παιχνιδιού, και περισσότερο επειδή είναι σουρεαλιστικό. Η Ubisoft αποκάλυψε το Just Dance 2019, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος στο PlayStation 4, το Xbox One και το Nintendo Switch.

Αυτό που όμως προκαλεί έκπληξη είναι ότι το παιχνίδι έρχεται επίσης στο Xbox 360 (με πλήρη υποστήριξη του Kinect), το Wii U και το πρωτότυπο Wii. Ναι, το Xbox 360 του 2005 και το Wii του 2006 θα πάρουν ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι το 2019. Για να καταλάβετε, αυτές οι κονσόλες βγήκαν πριν αποκαλυφθεί το πρώτο Assassin’s Creed.

Μεγαλώνουμε..

Βαρύς ο Φεβρουάριος του 2019

Ενώ το υπόλοιπο του 2018 είναι γεμάτο εκπληκτικά παιχνίδια που κυμαίνονται από το Spider-Man μέχρι το Red Dead Redemption 2 και το Smash Ultimate, η τρέλα δεν σταματά εκεί. Όπως μάθαμε στην E3, οι αρχές του 2019 διαμορφώνονται για να είναι ιστορικά γεμάτες με παιχνίδια, ιδιαίτερα στις 22 Φεβρουαρίου.

Η τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου περιλαμβάνει το Resident Evil 2 κυκλοφορεί στις 25 και το Kingdom Hearts 3 που έλαβε τελικά την ημερομηνία κυκλοφορίας του, στις 29. Η μακρά καθυστέρηση του Crackdown 3 φαίνεται ότι θα σταματήσει κάποια στιγμή τον Φεβρουάριο. Αλλά η μεγάλη μέρα είναι η 22η Φεβρουαρίου, που θα δούμε το Metro: Exodus, Days Gone και Anthem. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη ημέρα για τα παιχνίδια μετά τις 27 Οκτωβρίου 2017, που είδαμε το Wolfenstein 2: The New Colossus, το Super Mario Odyssey και το Assassin’s Creed Origins.

Το Halo Infinite παίρνει νέο engine

Μία από τις μεγαλύτερες ανακοινώσεις της διάσκεψης της Microsoft, για διάφορους λόγους, ήταν η αποκάλυψη του Halo Infinite. Προφανώς, οποιαδήποτε είδηση ενός νέου παιχνιδιού Halo είναι μεγάλη, αλλά το Infinite είναι ιδιαίτερα σημαντικό επειδή φαίνεται να αντιμετωπίζει τα σφάλματα του Halo 5 και να δείχνει μια νέα κατεύθυνση για τη σειρά.

Σύμφωνα με μια δημοσίευση στο Halo Waypoint, το στούντιο άκουσε «δυνατά και καθαρά» ότι οι παίκτες δεν έμοιαζαν ήταν ευχαριστημένοι που ο Master Chief είχε τόσο μικρό ρόλο στο Halo 5. Ως εκ τούτου, το Halo Infinite θα επικεντρωθεί στον Master Chief και θα συνεχίσει την ιστορία του μετά από αυτά που μαθαίνουμε στο Guardians. Επιπλέον, το Halo Infinite θα διαθέτει ένα νέο, εκσυγχρονισμένο στυλ τέχνης – το οποίο παρουσιάζεται από το νέο κράνος του Master Chief στο τρέιλερ – το οποίο εμπνέεται από τα πιο εικονικά και ιστορικά μέρη του franchise του Halo καθώς και στο feedback από τους παίκτες. Τέλος, το Infinite θα χρησιμοποιήσει το νέο Slipspace Engine, το οποίο δημιουργήθηκε από την 343 Industries συγκεκριμένα για το Halo.

To Fortnite συνεχίζει ακάθεκτο

Είναι σπάνιο για την E3 να αναφέρεται σε ένα παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, αλλά αυτό ακριβώς συνέβη φέτος με το Fortnite. Η όχι και τόσο μεγάλη έκπληξη της κυκλοφορίας του παιχνιδιού στο Nintendo Switch αποδείχθηκε τεράστια, με δύο εκατομμύρια downloads την πρώτη ημέρα. Το Fortnite κυριάρχησε επίσης στην ομιλία για τα eSports κατά τη διάρκεια της εβδομάδας με το δημοφιλές τουρνουά του.

Αλλά δεν ήταν όλα τα νέα του Fortnite θετικά. Η κυκλοφορία στο Switch έφερε μερικά θέματα cross-play στο προσκήνιο, ειδικά με τους παίκτες του PS4 να μην μπορούν να μεταφέρουν τους υφιστάμενους λογαριασμούς τους σε άλλες πλατφόρμες. Η όχι και τόσο ικανοποιητική απάντηση της Sony για τα ζητήματα σίγουρα δεν βοήθησε.

Η Sony φέρνει τέσσερις τιτάνες με gameplay

Γνωρίζαμε ότι η Sony θα επικεντρωνόταν στο Big Four της στην E3 – Spider-Man, The Last of Us: Part 2, Ghost of Tsushima και Death Stranding. Αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι ότι θα βλέπαμε τόσες πολλές λεπτομέρειες, από gameplay trailers μέχρι εκτενείς ματιές στα mechanics.

Το demo του Spider-Man μας αποκάλυψε το ποιους κακοποιούς θα αντιμετωπίσουμε με την προβολή των Vulture, Electro και Rhino. Το τρέιλερ του he Last of Us: Part 2 αντιπαραθέτει μια όμορφη ιστορία, με μια βίαιη σκηνή παιχνιδιού που έδειξε τα νέα survival mechanics της Ellie. Το Ghost Of Tsushima τόνισε την πανέμορφη αισθητική του και τις δυνατές του μάχες που θα δούμε. Τέλος, η αινιγματική ιστορία του Death Stranding είναι λίγο πιο έξυπνη και τελικά έχουμε κάποια ιδέα για το τι πραγματικά θα κάνουμε στο παιχνίδι.


Μας διέφυγε κάτι; Αν ναι, τότε πείτε μας στα σχόλια!


H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι αρθρογράφος στο eSports Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming, Buddies!

Πηγή: IGN Greece