Ο Γιώργος Λιώρης γράφει στο προσωπικό του blog στο Novasports.gr για τη Βικτόρια Αζαρένκα και την προοπτική να γίνει η νέα… Σαράποβα του παγκόσμιου τένις.
Η Μαρία Σαράποβα, μετά την υπόθεση της χρήσης απαγορευμένης ουσίας στο Αυστραλιανό Όπεν, μοιάζει με κομήτη που κατεβαίνει με ταχύτητα προς τη γη χάνοντας τη λάμψη του. Σβήνοντας…
Η 28χρονη Ρωσίδα, έδειχνε ως η ιδανικότερη υποψήφια για να διαδεχθεί τη Σερένα Γουίλιαμς στο θρόνο του παγκόσμιου τένις. Διέθετε εν αφθονία όλα τα προσόντα που απογειώνουν το άθλημα…
Η Σερένα Γουίλιαμς, ούσα στα 36 της, νιώθει το χρόνο πλέον να γίνεται πολύ επιβαρυντικός. Διατηρεί ακόμη τη λάμψη του μεγάλου αστεριού του αθλήματος, ωστόσο είναι εμφανές ότι αυτή η λάμψη τροφοδοτείται κυρίως από το παρελθόν της. Το παρόν της παραπέμπει στον επίλογο της σπουδαίας καριέρας της. Ένας επίλογος ο οποίος παράλληλα δημιουργεί «κενό ηγεσίας» στο παγκόσμιο γυναικείο τένις…
Είναι λοιπόν η ώρα της Βικτόρια Αζαρένκα; Η Λευκορωσίδα, με τις διαδοχικές κατακτήσεις του Αυστραλιανού Όπεν το 2012 και το 2013 εμφανιζόταν ως η πιο δυνατή διεκδικήτρια του «χρίσματος». Τα προβλήματα τραυματισμών, η μπερδεμένη προσωπική της ζωή αλλά και η αδυναμία να διαχειριστεί αυτή την προοπτική μπέρδεψαν την πυξίδα της. Έχασε τις συντεταγμένες της ανοδικής τροχιάς και βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση.
Η επικράτηση της στον τελικό του Indian Wells επί της Σερένα Γουίλιαμς, ήταν η πρώτη κόντρα στην Αμερικανίδα μετά από 2,5 χρόνια και τον τελικό του Cincinnati τον Αύγουστο του 2013. Μια νίκη που την ανεβάζει στο νούμερο 8 της παγκόσμιας κατάταξης και σηματοδοτεί την επιστροφή της στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά τον Αύγουστο του 2014.
Η Αζαρένκα στη συνέντευξη τύπου μετά την καθαρή της επικράτηση επί της Γουίλιαμς έλαμπε από ευτυχία. Ήταν εικόνα που σχεδόν είχε ξεθωριάσει στα μάτια όλων, πιθανόν και στο μυαλό της. Αυτή όμως η εικόνα μπορεί να αποτελεί και τον οιωνό της αναζωπύρωσης του ονείρου για τη «Βίκα». Οι εξελίξεις της στρώνουν κόκκινο χαλί. Ο χρόνος από ένα σημείο και ύστερα είναι αήττητος κόντρα σε όλους και το ίδιο συμβαίνει και με τη Σερένα, ενώ η Μαρία απενεργοποίησε από μόνη της τον αυτόματο πιλότο που την οδηγούσε προς το θρόνο του γυναικείου τένις.
Ο «θρόνος» δεν είναι απλά το νούμερο 1 της κατάταξης αλλά η συνήθεια που δημιουργείται στο κοινό να φέρνει πρώτη στο μυαλό του εκείνη που απολαμβάνει τον τίτλο της καλύτερης.
Η Αζαρένκα στέκεται ενώπιον της συγκεκριμένης προοπτικής, αλλά δεν πρέπει να (ξανα)τραβήξει από μόνη της το χαλί κάτω από τα πόδια της. Από αυτό το double fault δεν έχει επιστροφή…!